Efekt sprzątania ogrodu - piaskownica zrób to sam.

in #polish5 years ago (edited)


Najlepszy prezent od taty to ten który sam zrobi. Zabrałem się kilka dni temu za sprzątanie podwórka. Zawsze się znajdzie pełno szpargałów, starego drewna, deski po budowie. Rozwalone zabawki dzieci a że, z postanowiłem postawić wiatę wielofunkcyjną na ogrodzie - zostały pozostałości po pracach betoniarskich w formie piasku.

Jeszcze chwilkę temu był dzień dziecka - wpadłem na pomysł aby zrobić coś moim maluchom. Padło na... piaskownicę.

Wybrałem z staroci belki pozostałości z mojej byłej budowy domu - część była już tylko na opał ale znalazłem 4 sensowne kawałki (belki 18tki).


Odcięcie końcówek, szlifowanie, malowanie drewnochronem (i tak zgnije za jakiś czas). Troszkę wkrętów a na połączenia dałem jeszcze kołki zrobione z starych prętów z łóżeczka dziecięcego (takie o średnicy 15mm). Całość zbiłem i skręciłem - efekt :) widać.

Pierwotnie miałem ją zostawić na bruku ale za dużo zajmuje miejsca no i żona będzie musiała autem uważać :) wiecie jak to czasem bywa w roztargnieniu.
Postanowiłem, że piaskownica wyląduje na trawie - ale żeby nie wrastały chwasty czy trawa. Na dno dałem agrowłókninę (kilka warstw).


No i jak pięknie... a pomyśleć, że drzewo miało iść do pocięcia na opał.

Dzieciaki wniebowzięte, dzień dziecka załatwiony - frajdy masa a ja mam porządek na ogrodzie.


Tatusiowie do dzieła!


Posted from my blog with : https://mycave.pl/efekt-sprzatania-ogrodu-piaskownica-zrob-to-sam/

Sort:  

Świetny pomysł, tym bardziej, że drewno miało iść na opał a jednak dostało drugie życie i sprawiło frajdę dzieciakom.
Szkoda, że spóźniłeś się z postem, niedawno był konkurs @pl-rekodzielo na zabawkę - bez wątpienia byś wygrał.

Śliczna piaskownica i piękny ogród :)

Możesz dodać tag pl-ogrod a "dzieci" zmień na pl-dzieci. Powodzenia :)

! tipuvote 0.4 hide

Dziękuję a pomyśleć, że to tylko chwilka była taką piaskownicę zrobić.

Congratulations @ronnon78! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 250 upvotes. Your next target is to reach 500 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Hello ronnon78, welcome to Partiko, an amazing community for crypto lovers! Here, you will find cool people to connect with, and interesting articles to read!

You can also earn Partiko Points by engaging with people and bringing new people in. And you can convert them into crypto! How cool is that!

Hopefully you will have a lot of fun using Partiko! And never hesitate to reach out to me when you have questions!

Cheers,
crypto.talk
Creator of Partiko

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRIAL" o łącznej mocy ~0.20$. Lista osób z naszego triala oraz wszystkie podbite przez nas posty są publikowane we wtorkowych raportach z działalności grupy. Zasady otrzymywania głosu z triala @sp-group-up znajdują się tutaj, w zakładce PROJEKTY
Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy na nasz czat: https://discord.gg/rcvWrAD

@wadera

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64006.33
ETH 3077.08
USDT 1.00
SBD 3.87