Zaręczyny 30.03.2019! <3

in #polish5 years ago

Dwa i pół roku razem minęło i w końcu odważyłem się podjąć bardzo ważną decyzję. Oświadczyć się dziewczynie, z którą chce spędzić całe życie

Jeśli wytrzymała ze mną aż dwa i pół roku to na pewno mnie kocha, bo jednak miewam swoje wady, minusy, a jednak pokochała mnie takiego, jaki jestem, nie musiałem zmieniać siebie i swojego zachowania nawet w najmniejszym procencie.

Samo przygotowanie się do tego dnia nie jest takie łatwe. Znalezienie idealnego pierścionka, z którego dziewczyna będzie zadowolona. Wiele godzin spędzonych w internecie i kilka wizyt u różnych jubilerów aż w końcu udało się wybrać ten jedyny.

Przygotowanie tego dnia tez było bardzo ważne. Zależało mi, aby absolutnie nie domyślała się co planuje. Już kilka tygodni wcześniej wspominałem, że mam voucher do hotelu (fabryka wełny) i pojedziemy spędzić miło czas siłownia basen zawsze to jakaś odskocznia od codziennego życia.

Weszliśmy do pokoju, zostawiliśmy swoje rzeczy, Aga zaczęła się rozpakowywać a ja udałem, że muszę iść do auta po telefon, który w nim zostawiłem. Z bagażnika wyjąłem kwiaty i wracam na górę. Myśląc o tym wcześniej, nie stresowałem się ani trochę, ale jak szedłem z kwiatami do pokoju, to serce zaczęło mocno bić i nie chciało się uspokoić.

Niczego się nie spodziewała, przez chwilę zaniemówiła, mój głos drżał ze stresu, ale wydusiłem z siebie i poprosiłem czy chciałaby zostać moją żoną. Zgodziła się.

Resztę dnia spędziłem ze swoją narzeczoną na siłowni i basenie. Niespodzianka okazała się sukcesem, Szczęście widziane w oczach swojej drugiej połówki bezcenne!

Sort:  

Congratulations @rozioo !
🚀 🌕 You WON the Player’s Upvote Lottery for playing moonSTEEM
Here's a 100% Upvote for you ! May the Moon be with you !

Moon your steem everyday ! Instant Dividend payout after every game - moonSTEEM.com

Cześć!
Witaj na tagu #pl-emocjonalnie. Cieszę się, że dołączasz do emocjonalnej strony Steema. Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej.


Autorzy postów na naszym emocjonalnym tagu są nagradzani głosem noisy, diosbot oraz planter.
@nieidealna.mama

Gratulacje!!! Teraz tylko zaplanować ślub ;)

Dziękuje! :)

gratuluje!!
gratuluję odwagi, pięknego gustu, i akceptacji dziewczyny 💕

wspaniale to wszystko zaplanowałeś!
miłości!! 💚

Posted using Partiko iOS

Dziękuje bardzo oby jak najwięcej tej miłości! :)

"jeśli wytrzymała ze mną aż dwa i pół roku to na pewno mnie kocha" :D
MISTRZ ! :D

Ale tak na serio to gratulacje mordeczko ! Szczęścia :)

Taka prawda! :) Dzięki!

No chłopie poleciałeś lepiej niż to the moon!
Gratulacje i życzę wam szczęścia i dużo miłości ❤
Kto wie może niedługo doczekamy sie Rozioo Juniora grającego lepiej od Ciebie :D

Diexxxxx <3

Gratulacje!

Dzięki kolego ;)

Nie ma za co ;)
to po prostu tak ze zwykłek polskiej zawiści, a co masz mieć lepiej od nas żonatych :D :D

Gratuluje!
Super to wszystko zaplanowales. Wyobrażam sobie twoja stresująca droge z auta do pokoju.
Twoja kobieta musiała niezle odlecieć ze szczęścia, ze tak o to wszystko się postarales!
Życzę wam dużo szczescia i miłości!
<3 i oby to nie była ostatnia piękna niespodzianka jaką dla niej przygotowales!

Stres był nie mały, ale dałem rady! Dziękuje bardzo :)

Gratulacje!
Wszystkiego dobrego i duuużo miłości :)

Dziękuje :)

Gratulacje! Fajnie! Zajefajnie! Szanujcie się nawzajem Dziubasy😍

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66137.63
ETH 3161.38
USDT 1.00
SBD 4.13