My first photo of M42 - Orion Nebula.steemCreated with Sketch.

in #polish5 years ago

My first photo of M42 - Orion Nebula.

mój pierwszy Orion.jpg

My first photo of M42 - Orion Nebula. Can you realize that the light that I registered in this picture was emitted somewhere between 655 and 695 e.e. in the Earth year.
M42 is distant from Earth by 1344 ± 20 light years and hence it is the closest star forming area. It has a diameter of about 30 light years.




By w pełni realizować się w swym fotograficznym hobby potrzebuję aparatu z większą rozdzielczością i zestawem różnych obiektywów. Więc jeśli masz nadmiar pieniędzy, śmiało możesz docenić moją twórczość i pomóc mi się rozwijać przesyłając donejta w formie kryptowaluty na poniższe adresy.
------------------/ Google translation EN /------------------
To fully realize myself in my photographic hobby, I need a camera with higher resolution and a set of different lenses. So if you have excess money, you can easily appreciate my creativity and help me grow by sending a dahlia in the form of cryptocurrencies to the following addresses.

Bitcoin
BTC.png
ADRES: 34XuU9zxFxnTX1xrHpGTFY2erHjQCWBC7F

Litecoin
LTC.png
ADRES: LSJWpNAfVZ6btkWVJVjwwuCNuZxHhCLYXh

Etherum
ETH.png
ADRES: 0x7108a1873cf191608c63d270afa20fe9585282bf

Lisk
chart.png
ADRES: 2640670408996808454L


logo.jpg


Wszystkie zdjęcia i teksty opublikowane w tym poście to własne autorskie utwory w rozumieniu ustawy o ochronie praw autorskich, a ich wykorzystywanie, kopiowanie oraz upublicznianie jako własne wymaga zgody autora!
------------------/ Google translation EN /------------------
All photos and texts published in this post are own authored works within the meaning of the act on the protection of copyrights, and their use, copying and publishing as own requires the consent of the author!




Daj lajka.gif


Moje prace znajdziesz również na:
------------------/ Google translation EN /------------------
You can also find my works at:
FB - ikona.png Instagram - ikona.png


#polish #pl-fotografia #pl-foto #pl-sztuka #photography

Sort:  

Moje zrobione na większej ogniskowej, ale nawet nie wiedziałem, że to mgławica Oriona w czasie wykonywania zdjęcia :) Twoje zdjęcie ma o wiele lepszą jakość, ale moje to tylko pojedyncza klatka. Potrzebował bym konkretnego stabilnego statywu i obiektywu z sprawną tubą, bo używam starego tele za 150 złoty który nie współgra z AF a aparat z nim pokazuje mi jakieś błędne parametry przysłony tj. od 0 do 5. Ale nie to jest najgorsze tylko jak ustawienie przekracza 45 stopni to zoom się grawitacyjnie cofa. Będę musiał na takie okoliczności zaopatrzyć się w szkot :) ostatnio starałem się blokować tubus igłami z choinek :)

Mamy podobne problemy, moj statyw tez niezbyt dobrze sie sprawuje zwlaszcza pod wiekszym obciazeniem a i obiektyw ma ta sama przypadlosc, tez zoom opada, dlatego robilem na 150mm zamiast na 300-400, u mnie nastepnym razem tasma klejaca pojdzie w ruch :) Chcac fotografowac ta mglawice naprawde warto poczytac cos o stackowaniu i poprobowac, sam jeszcze tego dobrze nieogarniam a to zdjecie to byla moja pierwsza taka proba, ale efekt jest, widoczny glownie w postaci znacznie mniejszej ilosci szumow i wiekszej ilosci detali. Moje pierwsze zdjecie tej mglawicy wygladalo podobnie bardzo do Twojego. A o AF mozna zapomniec w tego typu fotografi, to sie nie sprawdzi :)

Możesz udostępnić oryginalne zdjęcie przez np. dysk google? I podać info. dotyczące aparatu?

Oryginał wykasowałem, nim się zorientowałem, że to na zdjęciu jest czymś istotnym. Zrobiłem je Nikonem D7000 + Cosina 100-400 mm F:4.5 - 6.7

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63956.04
ETH 3066.98
USDT 1.00
SBD 4.31