#2 Comiesięczny raport zwrotów TUBE za AirTime - Grudzień 2018

in #polish5 years ago

Cześć

Dziś kolejny a konkretnie drugi raport z comiesięcznego podsumowania i rozliczenia z zarobionych TUBE na platformie BitTube

Jak się okazuje Grudzień nie był najlepszym miesiącem pod względem uczestników testu oraz problemów technicznych z nadawaniem streamu.
Ponadto przez 3 tygodnie spędziłem za granicą co utrudniło mi parę spraw a w tym publikację tego raportu, który powinien zostać opublikowany 30 grudnia. Nie mniej raport pojawia się dziś a następny powinien ukazać się już 31 stycznia br.

Obecnie live nie działa... ponownie mam problemy z moim serwerem jednak myślę, że najpóźniej do poniedziałku znów wszystko będzie działać poprawnie więc linki, które są tu podane będą ponownie aktywne (gdyby ewentualnie miało się coś zmienić będę o tym informować)


Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą o co chodzi ;)

Czym jest BitTube

Bittube szymonwsieci.png

Jeśli chcesz zapoznać się z szczegółami dotyczącymi platformy BitTube zajrzyj do tego artykułu >> Czy to koniec YouTube ? Bit.Tube czyli zarabianie za oglądanie !!

bittube oferta szymonwsieci.png

Link do całego artykułu >> Zarabiaj na oglądaniu !

Żeby zakwalifikować się do miesięcznego zwrotu będzie Ci potrzebne łącznie minimum 24h AirTime. W skali miesiąca to wychodzi niecała godzina dziennie więc myślę, że to wykonalny warunek dla każdego a mnie jednocześnie oszczędzi to "groszowych" wypłat.

  • Tutaj możesz zacząć oglądać mój Live 24/7 >> SzymonwSieci Live 24/7

  • Obecny hash streamu to: BR0GokJHo2EH3JjbVBtF

  • Tu sprawdzisz swój AirTime z mojego Live'a SzymonwSieci zakładka "Creators"

Wskazówki

BT.png

Wynagrodzenia za Grudzień 2018

Za grudzień niestety nikt nie otrzymuje dodatkowego wynagrodzenia ze względu na brak oglądających. W grudniu live odwiedziły zaledwie 4 osoby, które na live nie pozostały długo.


Dziękuję za uwagę oraz zachęcam do uczestnictwa w tym eksperymencie ;)
Mam nadzieję, że kolejny raport będzie już bardziej optymistyczny.
Pozdrawiam Cię i do zobaczenia Cześć !!

stopka908x300.png

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64852.72
ETH 3178.07
USDT 1.00
SBD 4.20