Od Maja Papierosy Znikną z Polskich Sklepów i Kiosków bo PIS nie Zrobił UstawysteemCreated with Sketch.

in #polish5 years ago

(Oglądając je film na YouTube pomagasz mi, gdyż: Dajesz mi zarobić. Poprawiasz pozycjonowanie filmu w YouTube. Wystarczy, że klikniesz na tytuł i zostaniesz przeniesiony do YouTube

Sort:  

Mi to nie przeszkadza, skoro o wiele zdrowsza marihuana jest zabroniona, to nasączony rakotwórczymi świństwami tytoń tym bardziej powinien być zabroniony. Przecież Papierosy to o wiele groźniejsze narkotyki od pospolitej trawki. O wiele mocniej uzależniają psychicznie i fizycznie i o wiele bardziej szkodzą zdrowiu a przez pospolity dostęp i publiczne stosowanie nie tylko na zdrowie palącego ale też osób w najbliższym otoczeniu.

Jak dla mnie jeśli Papierosy znikną z Sprzedaży to najwięcej straci państwo. Cały przemysł tytoniowy przejdzie do podziemia i będzie sobie kwitło. to tak jak było z wyrobem bimbru po wojnie

jestem za :) zakaz palenia w miejscach publicznych to fikcja. Wychodząc z każdego sklepu przy samych drzwiach stoją grupki śmierdziuchów, żeby przejść obok nich trzeba nabierać powietrza.

Polska upadłaby bez akcyzy z papierosów, więc wszystko będzie ok 😉

Posted using Partiko Android

Od 7 miesięcy to już nie mój problem. Ale łącze się w bólu z nałogowcami.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63671.94
ETH 3040.89
USDT 1.00
SBD 4.01