Paweł Kukiz Wyszedł Mi w Trakcie Wywiadu o Koalicji z PSL. Rozumiem Dlaczego!

in #polish5 years ago

Oglądając je film na YouTube pomagasz mi, gdyż: Dajesz mi zarobić. Poprawiasz pozycjonowanie filmu w YouTube. Wystarczy, że klikniesz na tytuł i zostaniesz przeniesiony do YouTube

Sort:  

Nie wierzę że można być tak naiwnym by zaufać PSL, tylko dlatego że coś tam zapisali w papierach. Paweł nazywa okrągły stół, stolcem. Moim zdaniem jego układ z PSL zasługuje co najmniej na miano stolczyka

Sam bardzo byłem przeciwny koalicji z PSL w pierwszych dniach, ten wywiad trochę ostudził moje podburzenie, lecz mimo wszystko żałuję, że musiało do tego dojść. To że PSL ma postulat Pana Kukiza gdzieś to jasne. Ważne, żeby Kukiz to przetrwał, bo nie ma na kogo głosować, Stonoga w więzieniu, JKM już się nie przebije za swojego życia, Biedroń ma pstro w głowie...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64223.84
ETH 3158.34
USDT 1.00
SBD 4.29