Tajemnica Zamku w Puszczy! Kto jest tak potężny że WSZYSCY DOSTALI ŚLEPOTY i nikt nie widział zamku?

in #polish6 years ago

Media w Polsce jak chcą potrafią wyśledzić i doczepić się do wszystkiego.

TVN np. bez problemu wyśledził kilku zwyrodnialców oddających cześć hitlerowi (celowo z małej znam orografię - po prostu nie będę pisał z wielkiej litery nazwiska zbrodniarza) gdzieś w lesie. Byli tam potajemnie, przez kilka godzin, a i tak ich wyśledzili. Czemu więc nie zauważyli potężnego, 15-sto kondygnacyjnego ZAMKU w stylu Malborka o powierzchni 10.000 metrów kwadratowych?

Ale zostawmy TVN. Może akurat byli zajęci szukaniem kobiet i dzieci wśród mężczyzn, w wieku poborowym i nie mieli czasu. Tego zamku NIKT NIE WIDZIAŁ. Żadna większa telewizja. Żadna większa gazeta. Żaden większy portal internetowy. Żaden polityk (a było na czym zbić kapitał polityczny). Żaden ekolog (a był o co oprotestowywać). Nie wyciągnięto tego nawet w kampanii wyborczej - a mogły to zrobić WSZYSTKIE PARTIE.

Co jest więc bardziej prawdopodobne?

Że wszystkie ważniejsze instytucje w Polsce dostały dziwnej choroby wzroku i nie widziały zamku na częściowo sztucznej wyspie w środku puszczy objętej programem Natura 2000?

Czy że nie chciały widzieć.

A jak nie chciały widzieć to dlaczego?

Czyżby był w Polsce ktoś tak potężny, że wszyscy bali się zobaczyć?

Tylko kto?

Zapraszam do obejrzenia filmu

(Oglądając je film na YouTube pomagasz mi, gdyż: Dajesz mi zarobić. Poprawiasz pozycjonowanie filmu w YouTube. Wystarczy, że klikniesz na tytuł i zostaniesz przeniesiony do YouTube)

Sort:  

Ciekawe czy władza odważy się odebrać pozwolenie na budowę...

miałem coś wspomnieć pod poprzednim filmem, ale napisze tu, przed obejrzeniem. Natura2000 ma lżejsze kryteria ochrony, na razie na szybko, bez przekopywania całej masy tekstu na czym to polega. Więc nie podam konkretnych cytatów. Czy mamy pewność, że ten obszar jest ściśle chroniony? Dzisiaj od znajomego usłyszałem (niepotwierdzone) info, że to jest prywatna własność i nie objęty ochroną krajobrazową.
Przed chwilą wpadłem na taką stronę http://natura2000.org.pl/e-szkolenia/e2-siec-obszarow-natura-2000-w-polsce-2/_ustalanie_zasad_ochrony_obszarow_natura_2000___nowa_jakosc_w_ochronie_przyrody/
przepraszam za komentarz na szybko, bez ładu i składu, mam chwilę czasu, a chciałem na razie zasiać wątpliwości. Czy oburzenie (w tym i moje gdy się dowiedziałęm o tej sprawie) jest w pełni uzasadnione. Nie mając kompletu danych w sumie nie wiemy, czy to jest jakiś przekręt, niekompetencja urzędników czy coś jeszcze. A może zgodne z polskim prawem, ale np. przy wykorzystaniu luk? Sprawa wymaga głębszego zbadania. Do filmu odniosę się w innym terminie, po obejrzeniu. Pozdrawiam

ma nadzieję że Ator nie odpuści tej sprawy i będzie "grzebał" dalej

Dzięki za info. To dopiero początek mojego zajmowania się tą sprawą. Pamiętaj też prosze że ja we vlogach świadomie używam wielu uproszczeń bo inaczej byłyby mega długie i nudne.

O widzę Atorek na Steemit :), powodzenia na nowej drodze platformy, życzy stały widz od pierwszych plociuchów. Ciekawy jest powód zbudowania tego zamku, jakoś nie chce mi się wierzyć, że ktoś bogaty, tak sobie to postawi. Wydaje mi się, że mogą w to być zaplątani ludzie, którzy przynależą do illuminati, właśnie tak jak mówiłeś, może to mieć związek z jakimiś obrzędami w tym zamku, lub sprawa symboliczna, która ma pokazać kto tu jest "lordem" :). Krzysiu zdradzisz co będzie na niedzielnej teorii spiskowej? :D. Pozdrowisz mnie na jakimś odcinku? :P

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70839.13
ETH 3563.41
USDT 1.00
SBD 4.77