Kraniki, czy warto korzystać i które wykorzystywać? + Fart jaki mnie spotkał w niefajnej sytuacji.

in #polish6 years ago (edited)

Witam. Dzisiaj chciałbym poruszyć temat kraników. Czy jest to opłacalne? Ile można na tym zarobić? Jak wykorzystać uzbierane środki? Jakie jest moje zdanie o kranikach. O tym i o innych rzeczach dowiecie się ode mnie w tym poście. Nie przewiduję żeby ten post był długi, na pewno nie przebije długością wczorajszego, ale postaram się by przekazać 100 % tego co sobie zaplanowałem.


Co to są kraniki i które wykorzystywać?


Kraniki są to strony internetowe na których możemy zbierać różne kryptowaluty co jakiś czas poprzez kliknięcie w capcha i jego prawidłowe wypełnienie wybierając pasujące do siebie obrazki lub przepisanie prawidłowo kilka wyrazów. Gdy już to zrobimy naciskamy przycisk do odbierania kryptowaluty który znajduje się poniżej capcha. Należy mieć wtedy wyłączonego ad-blocka jeśli z niego korzystamy ponieważ, ad-block będzie blokował nam możliwość odebrania kryptowaluty. Strony z których osobiście korzystam to Coinpot, FreeBitco.in oraz Freedoge.co.in. Według mnie są najbardziej opłacalne. Gdybym miał komuś jakieś polecić to właśnie te wyżej wymienione.


Czy warto korzystać? Czy jest to opłacalne?


Myślę że tak ponieważ nie wkładamy w to dużo wysiłku, a w skali roku jesteśmy do przodu o kilka Steem. Jeśli jesteś użytkownikiem Steem i dużo dostajesz wynagrodzenia na post, to możesz odpuścić sobie kraniki bo nie poczujesz przyrostu jaki kraniki tobie dadzą. Z kraników powinny korzystać osoby które dostają na post mniej niż 0,30 Steem Dollara, wtedy ma to jakiś sens ponieważ możesz sobie podbudować konto w jakimś stopniu i dawać więcej wynagrodzenia za post innym użytkownikom platformy Steemit. Kraniki traktował bym jako dodatek, taki bonus. Zapomniałem wspomnieć że zdobywając kryptowaluty poprzez kraniki musimy później za nie kupić Steem na giełdzie z której korzystamy. A potem przesłać je na nasze konto Steem dodając je do Steem Power. Każdy powie że lepiej posiedzieć nad postem parę dni i więcej się zarobi, robiąc kilka takich postów. Zgodzę się z tym i popieram. Ale nie zaszkodzi mieć dodatkowe źródło przychodu. Pamiętajmy im Bitcoin tańszy, tym więcej dostajemy z kranika. Załóżmy Bitcoin spada drastycznie w dół do 2000$ wtedy z 0.00000021 $ otrzymujemy około 0.00000063 $.


Ile można na tym zarobić?


Tutaj wszystko zależy od aktualnej ceny Bitcoina, nie da się tego oszacować ponieważ w grudniu wyglądało to inaczej kiedy marketcup był ponad 3 razy większy, a teraz jest więcej przychodu z kranów. Dlatego ciężko jest oszacować przychód w kryptowalucie Steem. Wydaje mi się że będzie go około 15 tokenów. Zawsze coś. Lepiej żeby kraniki istniały, niż żeby w ogóle ich nie było. Na FreeBitco.in oraz Freedoge.co.in co godzinę możemy odbierać kryptowalutę, ja zawsze odbieram krytowalutę gdy przez parę godzin robię coś na komputerze i mam w tle otwartą przeglądarkę. Jeśli chodzi o CoinPot tutaj zalecam odbieranie kryptowaluty 3 razy dziennie, o godzinie 8.00, 14.00 i 20.00. Wtedy nie jest to męczące,
za codzienne odbieranie kryptowaluty otrzymuje się bonus procentowy do wynagrodzenia, po 3 miesiącach i 10 dniach będziemy otzymywać 2 razy więcej. Na Coinpot otrzymujemy takie kryptowaluty jak Bitcoin, Bitcoin Cash, Dash, Dogecoin i Litecoin. Oprócz tego dostaje się tokeny do brania udziału w loteri na CoinPot, za każde odebranie kryptowaluty dostajemy 3 tokeny(albo 4 już nie pamiętam), ja osobiście zamieniam je na inną kryptowalutę ponieważ te tokeny mają swoją wartość.


Jak wykorzystać uzbierane środki?


Tutaj sprawa jest prosta, nie dajcie się nabierać na żadne loterie, bo tylko stracicie to co uzbieraliście, testowałem różne strategie i zawsze po pewnym czasie was wyzeruje. Najlepiej trzymajcie to co zebraliście a potem zamieńcie to na Steem.
Można go przelać na swoje konto Steemit ale ja mam lepszy pomysł. Z korzystajcie z giełdy która posiada Tether, polecam Binance. Gdy Bitcoin pójdzię w górę, Steem również, określcie sobie przy jakiej cenie Steema chcecie zamienić go na Tether. Najlepszą obcją była by wartość 3.40 $. Gdy tak się stanie kupujecie szybko Bitcoin za te około 15 Steema i od razu za niego kupcie Tether. Poczekajcie aż Steem spadnie poniżej 1.70 $ i za Tether kupcie szybko Bitcoina a za niego Steema. Wtedy z 15 Steem, otrzymacie około 30 Steem pomnożycie go dwukrotnie. Planuję coś takiego zrobić ze swoimi 10 Steem które mam luzem na portfelu na Steemit. Powtarzając ten zabieg jesteście wstanie zyskać dużo Steem, jest to czasochłonne ale opłacalne. Jest to chyba najlepsze zastosowanie kryptowaluty z kraników jakie znam.


Jesteście ciekawi jakiego farta miałem niedawno?


Trochę was trzymałem z tym ale już mówię. Kilka dni temu zepsuł mi się telefon na którym miałem Goole Authenticator, przez to nie mogłem się dostać na giełdę Binance. Karta sim na szczęście działa, ale nie mam telefonu na chwilę obecną by móc z niej korzystać. Fartem chcę tutaj nazwać to że kilka dni wcześniej zdążyłem przelać na Steemit moje tokeny Steem. Dzięki temu są bezpieczne na portfelu. A tak by musiały czekać, aż telefon wróci z serwisu. Teraz na Binance nie mam żadnych tokenów więc czuję się dobrze z tym że zdążyłem je przelać. Byłem trochę zły że mi się telefon popsuł, ale mi przeszło. Nie było tam jakoś specjalnie dużo Steema, ale zawsze coś, długo je zbierałem więc szkoda by było.


Źródła multimedialne użyte do stworzenia posta (na końcu linku robię spację między ostatnimi literami by się te same zdjęcia nie wyświetlały na końcu postu, nie wiem jak mam to zrobić więc w każdym moim poście będzie umieszczona taka informacja). :

Logo Kraniki zrobione własnoręcznie
Logo ze strony CoinPot : https://coinpot.co
Loga stron Freebitco.in oraz Freedoge.co.in https://freebitco.in/?op=home oraz https://freedoge.co.in/?op=home
Logo miałem farta również zrobione włąsnoręcznie


Dziękuję za poświęcony czas. Jeśli post ci się podobał został Upvote. Zapraszam na kolejne posty.

Sort:  

Tipuvote! 3 :)

Thanks Man!!! :)

This post received 4.41 SBD upvote from @tipU funded by @cardboard | @wrestlingworld now has a chance to win free @steembasicincome share :) | Voting service guide | For investors | Claiming Byteball Airdrop Guide.

Bawiłem się w to jakiś czas temu.
Wnioski?
Kilka miesięcy klikania = kilka wartościowych postów na Steemit
Moim zdaniem mało opłacalne. Ale artykuł fajny! :)

Dlatego napisałem żeby traktować to jako bonusik, a posty pisać swoją drogą.

Kiedyś testowałem freebito.in i tak szczerze... za dużo energii to pochłania jak na "zysk" możliwy do wyciągnięcia. Miałem przeglądarkę otwartą, co godzinę mnie to rozpraszało w pracy, bo trzeba kliknąć...

A żeby dojść do momentu wypłaty, trzeba uzbierać 0,0003 BTC. Przy obecnej "nagrodzie" za kliknięcie, równej 0,00000031 BTC, daje to czas oczekiwania na pierwszą "wypłatę" na poziomie 968 kliknięć. Klikając 10 razy dziennie, po 97 dniach masz 0,0003 BTC, czyli równowartość 1,384 STEEM, przy obecnym kursie STEEM/BTC. Dziennie wychodzi 0,014 STEEM.

Jasne, można to nieznacznie przyspieszyć za pomocą bonusów.Przy odpowiedniej strategii da się ten czas skrócić około 5-cio krotnie. To daje 0,071 STEEM dziennie. Ale wciąż wiąże się to z poświęceniem i autokontrolą... Powiedzmy, że najwcześniej po miesiącu takiego klikania otrzymasz te magiczne 1,384 STEEM...

Na prawdę warto czas na to poświęcać? Ja sobie darowałem.

Ja dużo spędzam czasu na robieniu czegoś na przeglądarce i programach więc mi takie klikanie nie przeszkadza. Zgadzam się że może się nie opłacać ale jak ktoś lubi klikać tak jak ja to będzie to robić dalej.

No widać zmiany? Post ciekawy i muszę przyznać że jak większości zapewne tu- używałem kilka lat temu. Dam Ci niech rośnie:)

Fajnie że ci się podobało.

Sam korzystam z freebitco.in i freedogeco.in. Klikam jak mi się nudzi,a na freebitco.in jest jeszcze dzienny bonus jeśli trzymasz tam więcej niż 30k Satoshi. Fajna lokata :D

Szczerze, nie wiedziałem o tym bonusie ponieważ mam tylko 20k.

Bardzo ciekawy post, korzystałem kiedyś z Moonbtc, czy coś takiego, to było dawno, za uzbierane grosze Btc wykupywałem na Zalukaj. pl pakiet na 7 dni na oglądanie filmów, dzięki temu poznałem Bitcoina.

Fajny pomysł miałeś na wykorzystanie kranika.

Trochę tych filmów się naoglądałem za darmo, spodobało mi się to że za Btc można byoł oglądać, nie trzeba było płacić sms'em.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64799.61
ETH 3102.94
USDT 1.00
SBD 3.83