Wolność słowa wg mmmmkkkk311

in #polish6 years ago

Dwa zaflagowane posty za nic.

Tak wygląda wolność słowa wg @mmmmkkkk311.

Jego głowa jest pełna urojeń.

Zawsze znajdzie jakiś powód.

To jest właśnie zamordyzm, który tak zwalcza.

Uważajcie, bo będziecie następni.

@omyhniou @psychepl @tech-brave @kepkeeper @sarmaticus @bartheek @dovahkiinpl @wzp @herbacianymag @strefanetu @krystexx @kapitanpolak @nervi @vojtex @ciekawski @andzi76 @michalx2008x @saladyn276 @kubak @mastek

Sort:  

Dwa zaflagowane posty za nic.

No ale o to przecież Wam chodziło w tej prowokacji. O co oburzenie?

Nie wiem o co z tym kontem chodzi? Zostałem wymieniony w jego poście i jak oberwę to rozpocznę zewnętrzną wojnę puszczając setki wyświetleń reklamy. STOP Steemit. I nie tylko? Nie po to siedziałem miesiącami spokojnie by oberwać za free. Chyba czas to zmienić?

Fervi założyłeś to konto by trollować. Nie masz nic innego do roboty? Obejrzyj kilka filmów pana Zięby bo właśnie je opublikowałem

Edit: to nie Fervi

Weź ty się człowieku ode mnie odczep? Zrobiłem ci coś? Ja sobie to zapamiętam...

Odpisywać nie musisz, bo zaraz dostajesz bana i nie mam najmniejszej ochoty z tobą dyskutować. Ja ci pokażę zamordyzm.

Jak wrócę z pracy to sobie sprawdzę do kogo należy to konto. Jeżeli rzeczywiście do @fervi, to on też chyci bana.

Jak się ode mnie nie odczepisz, to robię Power Down i zabieram pieniądze, które tu zainwestowałem. Podziękować możecie panu zamordyście .

ŻEGNAM I NIE POZDRAWIAM

Chłopaku nie denerwuj się szkoda nerwów, rób swoje i nie patrz na nikogo. Nie rezygnuj z inwestycji przez jedną czy dwie osoby.

Mea culpa. Trochę się uniosłem.
Masz rację.

Co za typ... Co dziwne nikt nie został oznaczony ze starszych użytkowników.

Zakładanie konta by dopiec MK... Jest to zachowanie typowo dziecinne.

Coś się przyczepił? zajmij się pisaniem postów wysokiej jakości i nie spamuj :/

Czy ja zrobiłem coś złego, że aż zamordyzm mnie wzywa?

Flagowanie to nie jest cenzurowanie...

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62432.37
ETH 3003.22
USDT 1.00
SBD 3.78