My entry for portrait contest - 'Perspective' vol.2 / (PL) Zgłoszenie do portretowego konkursu 'Perspektywa'steemCreated with Sketch.

English (Polski niżej)

This is my second entry for a 'perspective' theme of a #portraitcontest. Previous one you can find here.

I love this shoot quite much! It's one of few that I still like after a while (which doesn't happen too often). I made it with Karolina on a Kurkowa street in Wroclaw. It's a pretty popular place for shooting and I made already 2 photo session there. I just love modern architecture there - combination of delicate greys are just awesome. For that shoot I again went for Sigma Art 35mm lens as I wanted to show more of surroundings than a model itself. I was bit of inspired by one of the shoot I saw somewhere on instagram. A lot of balcony/windows creates awesome leading lines which I wanted to try by myself. For sure it will not be the last photo I sharing from this session! Thanks for stopping by and see you soon!

Polish


To moja druga praca na konkurs 'perspektywa' w tagu #portraitcontest. Poprzednią możesz znaleźć tutaj.

Uwielbiam to zdjęcie! To jedno z niewielu zdjęć, które bardzo lubię nawet po dłuższym czasie, co nie zdarza się zbyt często u wymagającego i krytycznego artysty jak ja. Zrobiłem je z Karoliną na ulicy Kurkowej we Wrocławiu. To całkiem popularne miejsce na zdjęcia, zwłaszcza ostatnio kiedy oddano nowy budynek do użytku - zrobiłem tam już ze 2 sesje zdjęciowe i chętnie wrócę tam jeszcze pokombinować coś innego. Po prostu uwielbiam tego typu architekturę - prostota połączona z elegancją i nowoczesnością to super sprawa i fajna zabawa. Zdjęcie wykonałem obiektywem Sigmą Art 35mm ponieważ chciałem pokazać więcej otoczenia, jest to też fajny obiektyw do bardziej pojechanych zdjęć fashion. Do zrobienia go zainspirowało mnie inne zdjęcie, które widziałem jakiś czas temu na instagramie - motyw okien i balkonów układał się tam w linie przewodnie obrazu nadając mu wyrazisty i niepowtarzalny ton. Chciałem tego spróbować na swoich zdjęciach i jestem bardzo zadowolony z efektu - na tyle, że nie jest to ostatnia praca z tej sesji, którą się właśnie dzielę. To wszystko na dziś, dzięki za poświęcony czas na przeczytanie moich wypocin i do zobaczenia wkrótce!

Karolina.jpg

Sort:  

Que le falta... le falta.... algo le falta.......?????

Sorry I don't understand :/

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64243.42
ETH 3152.93
USDT 1.00
SBD 4.28