Religious post in to the urdu language

in #religious5 years ago

فہد علی فہد
صوفیانہ کلام

حجاب کو بے حجاب کر دے،
نقاب کو بے نقاب کر دے..!!

قسم ہے معصومیت کی تُجھ کو،
نظامِ فطرت خراب کر دے..!!

وہ قیس ہی تھا، جو رہا الجھتا،
جیب و داماں کی دھجیوں سے،
میں اُس جُنوں کی تلاش میں ہوں،
جو چاک تیرا نقاب کر دے...!!

اُجال دے میرے دل کی دُنیا،
میرے سکون کو تباہ کر دے..!!

مگر میری التجا ہے تُجھ سے
میری طرف اک نگاہ کر دے..!!

یہ بے حجابی، ہے کیا تماشا،،
مُجھی میں رہ کے، مُجھی سے پردہ،
تباہ کرنا اگر ہے مُجھ کو،
نقاب اُٹھا اور تباہ کر دے....!!!

Posted using Partiko Android

Sort:  

Thank you so much for being an awesome Partiko user! You have received a 0.50% upvote from us for your 77 Partiko Points! Together, let's change the world!

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61482.47
ETH 2990.09
USDT 1.00
SBD 3.67