Log no 10. ringer igen til "omstilling" og bliver omstillet til Lis i FACT teamet

in #remission6 years ago (edited)

tager en samtale med hende, selvom jeg stadig synes det virker forkert at jeg ikke kender hendes identitet.

Jeg får oplyst at det er Annette Sørensen, som er Psykiater og Ledende Overlæge på den lokale psykiatriske afdeling, som jeg skal tale med til det møde.

Jeg får en fornemmelse af at mødet er med henblik på at få en "remission" igennem, som er det ord de bruger om en "raskmelding i psykiatrien".

Vi taler om at mødet eventuelt kan foregå tidligere og hun vil ringe tilbage til mig omkring dette.

Lis ringer tilbage og mødet aftales til Torsdag den 20. september 2018, kl 13.00 på Møntmestervej.

Nu må jeg så håbe på at de vil give mig den "remission", så jeg derefter kan gå videre i "systemmet" og søge om samvær med min datter Amanda gennem statsforvaltningen i Danmark og samvær med min søn Angelo via lignende myndighed i Sverige.

Nu tilbage til arbejdet!

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64605.91
ETH 3159.61
USDT 1.00
SBD 4.11