Log nr. 8. Ringer til kontoret på Møntmestervej...

in #remission6 years ago (edited)

For at høre hvorfor jeg intet har hørt fra Anja Schilling og få navnene på de personer som deltager i det møde, som jeg er indkaldt til, fra min side for at få "remission" (som betyder at man er raskmeldt).

Får en i omstillingen, den dame jeg taler med vil ikke sige sit navn, men siger bare at det er "omstillingen", som stiller om til Anja Schilling (det er 8 dage siden at jeg har skrevet til hende og lagt beskeder til hende og jeg har intet hørt fra hende).

Jeg taler så med en Lis, som heller ikke vil oplyse sit fulde navn. Hun oplyser mig at dem som behandler en i psykiatrien ikke behøver at oplyse deres fulde navne. Det synes jeg virker mod enhver form for logik, for hvis man skal kunne have et samfund hvor man skal kunne andre mennesker til regnskab for deres handlinger, bør man vide hvem man taler med.

Lis vil ikke oplyse sit fulde navn og hun kan ikke omstille til Anja Schilling.

Så intet kom ud af dette forsøg på at få afvide hvem jeg kommer til at tale med, hvis jeg møder op til det møde.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66004.40
ETH 3243.40
USDT 1.00
SBD 4.19