Sei hilabetek lana utzi zuten. Familia nire emaztea da orain

in #resign6 years ago

Duela bost urte ezkondu ginen. Etxe etxean, inor ez zen inor inor baztertuko familiako bizitzan, inolako arazorik gabe.

Gaur egun, ez dut nire emaztea okupatzen. Ez du lo. Norbait etorri zen etxera, eta esan zuen mutikoak zerbait esan behar zuela: nola izango litzateke emaztea senarrarekin lan egitea? Egun batean, Kalamek esan zuen barre egiten zuela haurra sentitzen ari zela barre egiteko. Haurra exekutatu baina lan mota batean, haha.

qq.png

Egia esan, lan bat bilatzen ari naiz baina ez dut lan ona lortzen. Berriki, jendearen hitzak entzun nituenean, hobe nuke Bandarban utzi nuenean, nire lana alde batera utzita. Ez dut lanik, jendeak nola funtzionatzen duen esaten duen jende askok, Nilima (nire emaztea) ezkonduta dagoen bitartean.
Nire lana utzi nuen baina ez nuen arrazoirik gabe utziko. Egun batean bulegoan, buruzagiak esan zuen: "Pertsonak Bandarbanen adar berri bat behar du, beraz bulegoan erabakia hartu da.
Bidaliko da ". Esan nuen - Jauna, ez da posible Bandarban joatea. Nola bizi dezaket Bandarban-en nire hiriko familia osoaren ondoren eta haurraren egoeraren aurreko hilabetean? "Baina buruzagiak kontatu du berehala, ez baduzu joan nahi, eman erregenina". Hurrengo egunean ez genuen ezer egin behar, erretinaren gutunazala bidali ondoren, langabetu liburuan izendatu genuen.

qq2.png

Nire emaztea oso maite dut, gure lehen seme-alaba jaio zen zazpi hilabete, nola ere zuen miyazal batean harrapatu
Malko atseginak, aurpegi mingarria, begiak beteta beteta. Ezin izan nuen Bandarban, nire emaztea eta nire gurasoak utzi, beraz lana utzi behar dut.
Lanean utzi ondoren, jende askok gauza asko esaten ditu: "Bai, Soha bhau kamai khaye entzun dut, lan egiten zuen eta umeak elikatzeko umeak elikatzeko erabiltzen zuen, alaba jaio behar zuen". Batzuek barre egiten dute bidean berriro ikustean.

Nilima, ordea, batzuetan triste eta triste egiten dut jendearen hitzak entzuten dituelako: "Zergatik ez dute jendeak esaten zer esaten duten? Ez badituzte jan, etorriko dira edo jan egingo dituzte? Eta ez duzu lana utzi nahi. Ez zait axola hori guztia kezkatu ".

  • Zenbat denbora jasan dezakete pertsona? Eta gainera, zerbait egin behar dut, arazo asko duzu.
Sort:  

hi @sparl1 @powerwhale i wanna talk to you in a serious issue... contact with me https://discord.gg/cRw45N emergency

You got a 5.30% upvote from @postpromoter courtesy of @sparl1!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66396.53
ETH 3174.43
USDT 1.00
SBD 4.15