En lille time senere kom der et svar fra Sarah Pedersen

in #sarahpedersen6 years ago (edited)

Hej Lasse,

Tack för din förfrågan, men jag får härmed meddela att jag inte kommer anta uppdraget. Det innebär att vi inte kommer boka in ett möte.

Du får vända dig till en annan jurist eller advokat vid annan byrå.

Med vänlig hälsning,

Sarah Pedersen

Jur kand

Adacta advokatbyrå

Hvor til jeg spørger "hvorfor?"...

Til Sarah Pedersen,

Hvorfor vil I pludselig ikke tage sagen?? Jeg har kommunikeret med din kollega Jenny, i snart en måned omkring dette og du var fuldt oplyst?? Så vidt jeg kan se er der ikke flere advokater i Malmö, som tager sig af familieretlige sager, som jeg ikke har været i kontakt med, så hvor er min og Angelos retsikkerhed??? Svaret er jo åbentlyst, man har ingen retsikkerhed i et monopolistisk statligt samfund, men jeg vil meget gerne høre din forklaring og jeg mener jeg har moralsk krav på dette efter du og Jenny har taget næsten en måned af min og Angelos tid.

Lasse Ehlers

og skrevet følgende til Joanne:

https://steemit.com/sarahpedersen/@lasseehlers/en-lille-time-senere-kom-der-et-svar-fra-sarah-petersen

Og jeg har stadig ingen advokat, jeg er tæt på ikke at kunne finde flere advokater... og du har dermed taget Angelo fra mig ved hjælp af en corrupt illegitim statslig ret, og dermed gjort dig selv til kriminel jf, ikke aggressions princippet som er beskrevet i anarkokapitalismen.

Lasse

Og Sarah Pedersen svarer:

Hej,

Jag kan inte anta uppdraget p.g.a. tidsbrist och Jenny går på semester på fredag.

Med vänlig hälsning,

Sarah Pedersen

Jur kand


Hvilket selvfølgelig ikke hænger sammen med at hun igår foreslog at mødes i næste uge og hun havde tid jf hendes kollegas udsagt. Advokater i en illegitim monopolistisk stat, kan sige og gøre hvad de vil, de kan afvise dig uden nogen form for konsekvens, de kan ødelægge din sag som de tidligere advokater gjorde, mest af alt Elisabeth Ask Lundgren, uden at det har nogen konsekvens for dem, de får stadig deres betaling, og at de har ødelagt din sag, bliver ikke registreret i noget rating system eller lignende.

Dermed er retssystemmet i en monopolistisk stat at betegne som et skuespil, som er til for at få alle de indoktrinede slaver til at tro at de har rettigheder og retssikkerhed, men det er kun en illusion, den findes ikke i virkeligheden.

Dermed er advokater i et illegitimt statligt samfund, mennesker som ikke leverer nogen reel værdi til menneskeden, men istedet blot er med til at opretholde en illusion. De er en form for kollaboratører som bliver betalt for at opretholde en illusion, som er til for at slavegøre menneskeheden, dermed bidrager de IKKE positivt til menneskeheden på nogen måde, men er istedet med til at slavegøre mennesker og destruere mennesker som forsøger at gøre brug af deres "rettigheder" og som ikke ønsker at være slaver.

Lasse Ehlers

Mit svar til Sarah:

Hvilket selvfølgelig ikke hænger sammen med at du foreslå at mødes igår...

https://steemit.com/sarahpedersen/@lasseehlers/en-lille-time-senere-kom-der-et-svar-fra-sarah-petersen

Korrupt person, som ikke bidrager meget noget som helst til menneskeheden!

Har du en liste over advokater som laver familieretslige sager i Malmø, for jeg har vist snakket med alle som er på nettet??

Lasse Ehlers

og skrevet dette til Elisabeth Ask Lundgren, som var fuldt informeret og godt inde i sagen da det hele gik i stykker for nogle år siden:

Nu har jeg kontaktet alle de advokater jeg kunne finde via internettet i malmo som tager familieretslige sager, og de nægter at tage min sag. Så derfor spørger jeg nu dig om du har en liste med advokater i malmø, som tager familieretslige sager???

Lasse Ehlers

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70753.86
ETH 3589.34
USDT 1.00
SBD 4.75