Some Underrated Joe Satriani Song

in #satriani5 years ago

I don't know why but I like this song as much us flying in a Blue dream by Joe Satriani it has its festival vibe

Sort:  

Love me some satch, time machine is by far my favorite track but this is great too. Love the way he makes the guitar talk

I think my favourite might be Flying in a blue dream but as you said he makes the freakin guitar talk !

iflah olmaz bir satriani hayranı olarak, paylaşımı görünce istemsizce sırıttım :)

gnaahh iyi şarkıdır, tam konser şarkısı. ama üstat bu albümden setlist'e herhangi bir şarkı koymuyor ne yazık ki. ben de mesela up in flames'in g3 versiyonunu epey severim:

hocam satriani hakkında sabaha kadar konuşabilirim isterseniz, o yüzden kısa keseyim yorumumu :) ilginizi çekerse diskografisini de yazmaya başlamıştım steemit'te birkaç ay önce, buyrunuz:

https://steemit.com/tr/@netknight/joe-satriani-full-diskografi-1
https://steemit.com/tr/@netknight/joe-satriani-full-diskografi-2

Bakayım hemen yeni işlerini pek takip etmedim ama G3 ler zaten senin dediğin gibi sevilmeyecek işler değil üstad favori virtiözlerimden

yeni işleri beni de pek sarmıyor hocam. en sonki güzel albümü 2010 yılında çıkardığı black swans and wormhole wizards idi. baya kaliteli albümdü o ama.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64837.84
ETH 3174.86
USDT 1.00
SBD 4.17