Sfokusowani#17 - Ludzie od tyłu

in #sfokusowani5 years ago

Jak zobaczyłem temat, to najpierw pomyślałem sobie kto go wymyślił? a chwilę później, że chyba nie mam żadnego zdjęcia które by wpisywało się w temat. Poszukałem, pogmerałem i znalazłem jedno, jak zwykle bardzo eksperymentalne :)

17.jpg

A przy okazji światełko dla Berga.

Sort:  

Ta pani na drugim planie przypomina mi anioła, to chyba te świece każą mi ją tak widzieć.

To chyba ja zasugerowałem taki temat. Przyznaje sie :P

Trafiłem kiedyś na coś takiego na jakims konkursie i pomyślałem dokładnie tak samo. Co to za temat?

Ale okazało się, że to całkiem fajna fotografia i daje ogromne pole do popisu... no i prawie zawsze jakieś się znajdzie. Nawet przypadkiem zrobione :)

Twoje Zdjęcie bardzo mi sie podoba. Te świeczki robią genialny klimat.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63966.64
ETH 3055.32
USDT 1.00
SBD 3.87