HATS AND UMBRELLAS ("Sfokusowani #22")steemCreated with Sketch.

in #sfokusowani5 years ago

Lewitujące parasolki
parasolki.jpg

Kto zgadnie gdzie to (jako, że wymaga tego regulamin konkursu, jeżeli nie zgadniecie podpowiedź znajdziecie pod zdjęciem ;) )? To zdjęcie na prawdę nie było "reżyserowane", te parasolki wiszą tak na jednej z alejek ogrodowych w małej miejscowości na południu Polski. Na prawdę nie było łatwo zrobić to zdjęcie. Miejsce tak popularne, że nie sposób było zrobić go bez ludzi, musiałem przykadrować, ale wierzcie mi, na dole znajduje się alejka spacerowa, a po wyciągnięciu ręki nad głowę parasolki mamy praktycznie na wyciągnięcie ręki...

Zdjęcie zrobione 20/08/2019
Ogrody Kapias
czym? wstyd się przyznać :p Samsung Galaxy S3 :D

Sort:  

Wierzymy i widzieliśmy ;) Ciekawe miejsca można tam odkryć :D

Oj tak, nawet nie wiedziałem o istnieniu tego miejsca, ale baaardzo, ale to baardzo pozytywnie mnie zaskoczyło.

Słyszałam o kilku miejscach takich jak pokazałeś, jednak sama nigdy sama w takim nie byłam, a szkoda. Z drugiej strony gdyby takie miejsce było w mojej miejscowości, to biorąc pod uwagę, że "a po wyciągnięciu ręki nad głowę parasolki mamy praktycznie na wyciągnięcie ręki..." to miejsce szybko przestało by istnieć :D
Nie znam się na telefonach, więc nie wiem czy powinieneś się go wstydzić czy nie :p
Pssst! Tak naprawdę mało kto przestrzega regulaminu co to podpisywania zdjęć i jakoś przymykamy na to oko ;) ale ja osobiście bardzo lubię gdy pod fotografią jest jakiś tekst, zawsze można się dowiedzieć czegoś więcej ;)

Ja tam wolę się zastosować niż zostać zdyskwalifikowany przez głupi brak podpisu :p A telefon to całkiem prosty, stary wysłużony smartphone. Ale teraz, gdy niestety nie mam innego aparatu pod ręką, musi mi wystarczyć. Jestem więc typowym "małpkowcem" i to ze smartphonem (jak by kto pytał - fanem selfie nie jestem ;) )

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70884.24
ETH 3570.27
USDT 1.00
SBD 4.76