Coraz więcej znanych osób jest przeciw deklaracji LGBT+


Niech się wstydzą Ci którzy milczą. Głos zabrał @BoniekZibi. Brawo panie Zbyszku! #share2steem #polish #reakcja



External Link : https://twitter.com/BoniekZibi/status/1103031282391531521

Zbigniew Boniek on Twitter

“Zamiast walić w dzieci LGBT proponuję promocje w PSRP ( Park, Sport, Rywalizacja, Przyjaźń).”



Quoted Tweet : Link to the Tweet

@Zbigniew Boniek
Zamiast walić w dzieci LGBT proponuję promocje w PSRP ( Park, Sport, Rywalizacja, Przyjaźń).


Posted from Twitter via Share2Steem

Sort:  

Zamiast walić w dzieci LGBT proponuję promocje w PSRP
( Park, Sport, Rywalizacja, Przyjaźń).

taak, wszystko to jest. park, przyjaźń..
informacje o takim oto filmie, przyniósł mój synek ze szkoły:

jeszcze przypomniała mi sie z zimy bajeczka (książka) o dwóch Mikołajach, znasz?
taka ciekawostka.

Szkoda że komentarzy nie da się resteemować, ale wrzucę na twitter

aleś mnie załatwił.
powędrowałam sobie po tych linkach, i na to co zobaczyłam, nawet mycie oczu później nie pomogło :I

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63318.34
ETH 3108.17
USDT 1.00
SBD 3.97