Tanimen loaren arazoak denbora luzez iraun du, egun osoan lan egiten du

in #sleeping6 years ago

Hala eta guztiz ere, gaueko ordu bakoitza denbora pozoitsu bakoitzeko ordua nahi ez baduzu, ezin izango duzu denbora guztian moztu. Taniemek Taniimen garbitasun argi bat du, egunaren tonua ikusten du, othei amaieran ikusten da; Ezin zuen sinetsi, benetan utziko zuela, eta egun horretan Tanim galdetu zion
Txantxetan zaude, ezta?
Tanimek ia-ia oihu egin zuen: "Ez dut dibertigarria izan nahi, benetan amaitu nahi dut, benetan, inolako babesik gabe ikusten dut, ez dut sekula nire aurrean etorriko, eta Faradar ez da nirekin harremanetan jarriko saiatuko, eta zenbat aldiz?" Ez alferrik galdu
Athi begira gelditu zen, Tanimek esan zuen zer esaten ari zen: zenbat maitasun ez zion maite,

hh.png

Taneemek zoritxarrez utzi zion ohtii, ez zion arreta eman, ez zuen bihotz-bihotzez moztuz, denbora luzez mina jartzen saiatu zen, mina,
Beldurrezko erdian, egunak igarotzen dira eta bere bizitza bere karreran pasatzen da, orain ez du pobretasunaz pentsatzen, bizitza ona du bere aurrean, zenbat egin behar duen, bi bizitza desberdineko bizitza,

Hilabete eta erdira igaro ondoren,
Egun batean, bat-batean, jatetxea esaten zuela "Tanimek etxetik presio handia ematen dit, ez dut uste gelditu ezin dudala, ez al duzu ezer egingo?"
Tanimek erantzun du "Zer egin behar dut hemen"?
"Zer esan nahi duzu?" Esan zuen: "Norbaitekin ezkonduko naiz eta eseri eta ikusiko duzu?"
Tanim: uste duzuna ona da, ez dut hemen egin, zorte ona

hh2.png

Oathie berriro zintzilikatzen da eta ondoren reggaera azken mezua "Bai, eskerrak zorte onagatik, ezin nuen beste inorekin ezkontzeko pentsatu, oker zegoela pentsatu nuen, zergatik ez zen posible posible izan eta ezkonduko nintzen pomp-ean eta zure helbidean txartel bat eskuratu ahal izango duzu. Tanim Ahmed, zuretzat zorte ona
Zoragarria izan zen Taniemen portaera hori,
Taneemen bizitza jarraitzen du, ia bi urte igaro ondoren, bat-batean ezkondu zela entzun zuen, pakete zigarroak paketatu ondoren, egun batzuk barau egin zituen eta gero

Bizitza berriro hasten da,
Bizimodu lilura atzean jartzen ari da, Tanim bere karrera arrakastatsua da, baina ez da zoriontsu, zoriontasuna ez du ortografia egiten, hutsunea, bularrean eta haren hutsunea betetzen du, Tanim askotan, zenbat aldiz zoriontsu izango litzateke egoera hori ikustea, Tanim Arrakasta txiki hau askoz ere askiagoa izango litzateke, beti Tanim-ek inspiratu zuen beti, ez zuen neska maite, leku batzuetan leku gehiago egiten zuen.

Sort:  

You got a 5.10% upvote from @postpromoter courtesy of @sparl1!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70557.88
ETH 3560.83
USDT 1.00
SBD 4.75