Kim jestem i co zamierzam? Zapraszam mordeczki :)

in #socialmedia6 years ago

Cześć mordki! Jestem Dawid, mam 21 lat, na co dzień jestem mega pozytywnym wariatem i korzystam z życia na maxa. Od jakiegoś czasu zacząłem się interesować zarabianiem w necie..Social Media, FB INSTA, SNAPCHAT a do tego trafiłem tutaj.Dlaczego też steemit? Otóż poza tym że może to być swego rodzaju reklama i prezentacja siebie, do tego przeczytałem że można tutaj dodatkowo zarobić nie wydając nawet grosza,co wydaje się być naprawdę ciekawą opcja, a z racji tego że lubię poznawać ludzi,zdobyć ciekawe kontakty, robić coś co sprawia mi przyjemność i pokazać siebie tutaj, to pomyślałem czemu nie, tak więc spróbujmy.

Zacznę więc od mojej dzisiejszej rozkminy, a Wy ludzie jesli na to traficie i macie ochotę poznać mnie bardziej, zobaczyć czym się zajmuje, to zapraszam do odwiedzenia mnie(LINKI PONIŻEJ), a ja na pewno nie pozostanę obojętny :P

received_946994852092169.jpeg

FB: https://www.facebook.com/profile.php?id=100003449906483
IG: https://www.instagram.com/bussi__96/
SNAPCHAT: videkxdd

📌Ile bym dał by wszystko było tak proste jak muzyka, wchodziło tak łatwo do głowy, a dodatkowo sprawiało tyle frajdy i jeszcze można by było się przy tym świetnie bawić 😍 Coś niesamowitego.
🔸
✔️Uwielbiam to zdjęcie za to że jestem tutaj po prostu sobą i robię coś czym się mega jaram🔥
🔸
⏳Czas na zmiany! Myślisz że kumasz co chcę przez to powiedzieć? :)
🔸
A Ty jakiej muzyki słuchasz❓🎶
Z czego czerpiesz najwięcej frajdy❔✴️
Daj znać w komentarzu :D
🔹
🔹
#inspiracja #motywacja #fun #marzenia #celjestjeden #pasja #kreatywnosc #przygoda #zycie #jest #piekne #instaboy #california #jawiem #namiekkim

Sort:  

@dawidmusial, I gave you an upvote on your post! Please give me a follow and I will give you a follow in return and possible future votes!

Thank you in advance!

Taka uwaga pisząc po "młodzieżowemu" ograniczasz grono czytelników tylko do mordeczek. Póki co średnia wieku użytkowników chyba jest powyżej twojego wieku, a nie każdy 21 latek też czuje się mordeczką spora część wyrosła już z tego, więc twój wybór. Ja jestem już za stary, żeby przeskoczyć tą granicę i zostać mordeczką. Pozdrawiam i życzę powodzenia.

Dziękuję za cenną uwagę, dostosuję się do tego. To mój pierwszy post i proszę o wyrozumiałość, na przyszłość to się będzie trochę lepiej prezentować. Pozdrawiam

Nie musisz zatracać siebie i stawać się starym zgredem, ale bądź świadom, że stare zgredy nie z głosują na treści o podobnym kształcie ;) Wiec musisz wyśrodkować i sam sobie powiedzieć na czym ci zależy ;)

Jasne, będę sobą z pewnym dystansem i wyśrodkowaniem o czym wspominasz, dziekuję jeszcze raz za uwagi i zapraszam częściej ;)

Cześć mordeczko :D na starcie zebrał byś więcej kaski jak byś dodał do tego postu tag #introduceyourself. To ważne w pierwszym poście tutaj.
Też jestem tu odniedawna, ale jednak już ponad miesiąc. Zapraszam na moje podsumowanie pierwszego miesiąca na steemit, może się czegoś dowiesz o platformie :) https://steemit.com/polish/@julietlucy/poradnik-jak-przetrwac-pierwszy-miesiac-na-steemit

Dziękuję za radę, na przyszłość zastosuje pewne korekty i mam nadzieje ze będzie się to prezentować lepiej, zostawiam follow i odwiedzam profil. Pozderki :)

Cześć Dawid. :)

Congratulations @dawidmusial! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got a First Reply

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard World Cup Contest - Russia vs Croatia


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Cześć Dawid, i like disco polo music... YES REALLY.. i have a question regarding that.. can you contact me on steem.chat or discord

Coin Marketplace

STEEM 0.34
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 69684.47
ETH 3531.05
USDT 1.00
SBD 4.73