"DZIEŃ DOBRY! Poczta polska!"

in #sp-group5 years ago

"Proszę państwa, oto miś.
Miś jest bardzo grzeczny dziś,
Chętnie państwu łapę poda.
Nie chce podać? A to szkoda."



Dlaczego Miś strzela fochy i nie chce podać łapki?😤

Wszystko zaczęło się w nie tak odległe przeszłości. Zabawa o niewinnej nazwie "Wiosenne podarki ", którą zorganizowali @suchy i @czaszi okaszała się mieć tragiczne w skutkach konsekwencje...

Mr. Teddy był niezwykle podekscytowany całą akcją i początkowo sprawiała mu mnóstwo frajdy. Ogromnie się cieszył z faktu iż wylosował tak wspaniałą partnerkę w tej zabawie (choć do czasu... o czym później).

Oto lista rzeczy które otrzymał:

  • pierwsze co wpadło w oczy po otwarciu paczki to cudowny, własnoręcznie robiony łapacz snów... i ten symbol po środku 😍

IMG_20190408_175544_3-01.jpg

  • kolejnym prezentem który wpadł w łapy niedziadzienia był tajemniczy dziennik
    IMG_20190408_180003_9-01.jpg

  • następnie uwagę Misia przykuło niezwykle kreatywne ukazanie zasady działania osławionej i demonicznej @sp-group (której to Mr. Teddy jest pomysłodawcą)
    IMG_20190408_175820_6-01.jpg

  • ... lecz jak kraść to miliony... dlatego Miś powinien się podszkolić
    IMG_20190408_180432_9-01.jpg

  • prezenty jak i nawet samo pudełko w którym wszystko się znajdowało miały podoklejanie krótkie bardzo ciepłe liściki, książka jak i dziennik również miały rewelacje dedykacje, a do tego wszystkiego jak by było mało jeszcze list 💌
    IMG_20190408_180745_9-01.jpg

  • ...i na samym dnie paczki był ON!!!
    ...NOWY LEPSZY MODEL...
    ...elegancji, szarmancki, uśmiechnięty...
    ...gdy tylko Teddy go zobaczył życie z niego uleciało...
    ...wszytko się zmieniło....
    ...od tamtej pory snuje się po domu ze spuszczonym łepkiem, bez chęci do czegokolwiek....

IMG_20190408_181318_7-01.jpg

@julietlucy jak mogłaś mi to zrobić!!! teraz przechodzę istne pękło!

Dziękuję wiesz... ładnie mnie urządziłaś... NIE pozdrawiam 😜😂😂😂

Sort:  

A czemu Teddy się zasmucił, skoro przyjechał do niego kolega? Teraz jak Ty będziesz spał oni będą mogli się świetnie bawić, niczym w Toy Story :)

Nawet nie wiesz jaki Teddy to zazdrośnik... uważa że pójdzie do lamusa i jego miejsce zajmie nowy miś... Ja mu tłumacze że to nie tak jak myśli...

No ale weźźźź coś przetłumacz Teddiemu... to taj jak by gadać z pluszową zabawką 😜😂

Nic z tego nie rozumiem...
Pinky chyba po prostu chciał mieć przyjaciela... Pewnie dlatego podwędził dwa słoiczki miodu i wskoczył do tej paczki.
Misie też mają uczucia... a uwierz mi nie jest łatwo takiemu maluchowi żyć w domu gdzie jest dwójka dzieci+ pies.
Jedyne co mi po nim zostało to bajka, którą tak bardzo uwielbiał. Zostawił ją włączoną na moim laptopie i zniknął...

Tiaaa... Ty mi tu oczu nie zamydlisz...
Choć Teddy wyczul w tym interes 😜😂 Dziś postanowił wystąpić o alimenty na Pinkyego. Tak więc nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło ;)

... niedługo skontaktuje się z Tobą adwokat Teddyego

Tylko przypomnij Teddyemu, że nie ma mojego adresu, bo adres do paczki podałam do mojego największego wroga. Powodzenia!

To całkiem dobrze się składa 👿 Twój największy wróg... zostanie najlepszym przyjacielem Teddyiego 😜

Teraz dopiero będą imprezy. Schowaj alkohol, jeśli masz :)

Myślisz że Pikny sprowadzi Teddiego na złą drogę ;)

Ano, trzeba ich pilnować :)

Twój post został podbity głosem @sp-group-up. Kurator @julietlucy.

"Zniszcz ten dziennik" brzmi bardzo ciekawie. Pogooglowałem sobie co to jest, fajny pomysł :)

Ja w pierwszej chwili pomyślałem, że to coś jak "Dziennik 29", ale jednak nie...

Na bogatoooooooo!
Wiesz, zazwyczaj niezbyt dobrze przyjmuje się konkurencję pod postacią młodszego braciszka ;) Przejdzie mu!

Obyś miała rację, bo oszaleć idzie z tym zazdrośnikiem 😜😂

Super prezencik. Idealny!😍

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64579.45
ETH 3101.05
USDT 1.00
SBD 3.83