A czy Ty otrzymałeś już swój prezent?!

in #sp-group5 years ago (edited)

Cześć!

Jak już zapewne wiecie, @suchy oraz @czaszi zorganizowali zabawę pod hasłem #wiosennepodarki. Jak również nietrudno się domyśleć (bo inaczej po co bym o tym pisał?) wziąłem w tym udział. Nie przedłużając.

Do zabawy przystąpiłem z myślą "kolejna 'głupia' zabawa, zobaczymy co z tego będzie" i w ogóle się nie spodziewałem, że to ruszy. Jak potem dostałem wiadomość od Suchego, że mam wylosowaną parę... to się bardzo zdziwiłem. Potem dowiedziałem się, że w zabawie wzięło łącznie udział 8 osób. Myślę sobie "śmiech na sali, ale trudno, zgłosiłem się, to nie będę się teraz wymigiwał".

Sorry chłopaki, wiem, że może to jest trochę chamskie, ale zawsze byłem i będę szczery :)

Niemniej jednak, na początku nie miałem zbyt dobrego kontaktu ze swoją parą, nawet jakoś zbytnio o tym nie myślałem. Kiedy jednak przez discorda zakomunikowała mi, że już ma dla mnie paczkę (w zaledwie kilka dni!) to myślę sobie "sprawy przybrały poważny obrót, muszę zacząć działać!". Tak oto zaczęło się kombinowanie co kupić. Nie muszę chyba wspominać, że coraz bardziej zacząłem się w to angażować (nawet trochę emocjonalnie) i jakiś stresik i tego typu odczucia były. Niby taka głupota jak kupienie prezentu nieznanej Ci osobie, a jednak. Jak tak teraz myślę, to chyba cały czar w tym był. W końcu wymyśliłem, kupiłem, wysłałem (a wszystko jednego dnia), a ja dalej czekałem na swoją paczuszkę. Doszła 9.04, wróciłem z pracy, awizo, a już miałem plany iść od razu prosto na siłownię. Niezbyt lubię zmieniać swoje plany, ale jak miałbym ją odebrać za tydzień to stwierdziłem, że wolę teraz. Tak, przyznaję się bez bicia, trochę nie chciało mi się iść 10min na pocztę, żeby odebrać paczkę, ale zrobiłem to :)

56644862_306934963333788_8448005946004733952_n.jpg

Zwykła koperta bombelkowa nie zdradzająca zawartości, a po otwarciu wyglądała tak:

56504144_2379931372051708_3413890497943437312_n.jpg

Tutaj mam jedno zasadnicze pytanie do organizatorów losowania... KTO TO LOSOWAŁ?!

JAKIE JEST PRAWDOPODOBIEŃSTWO, ŻE 2 OBCE SOBIE OSOBY, KTÓRE NAWET NIGDY ZE SOBĄ NIE ROZMAWIAŁY, PODAROWAŁY SOBIE TAKIE SAME PREZENTY?!

Wracając, po lekkim zerknięciu do środka i domyśleniu się co tam może być... ogarnął mnie histeryczny śmiech :D Wcześniej ze swoją parą W OGÓLE nie rozmawiałem, kojarzyłem tylko, że jest taki nick, nic więcej. Zmiana humoru i nastroju o 180*. Wracałem z nią jak z normalną paczką, chyba pierwsza euforia po pierwszych postach i oswojeniu się z sytuacją minęła, a w domu, po rozpakowaniu, wręcz EKSPLOZJA dobrego humoru i śmiechu :D rozłożone wyglądają tak:

57161002_274139526847802_2046345882667843584_n.jpg

A więc (tak, nie zaczyna się zdania od "A więc"), dostałem guaranę, którą zabiorę sobie do pracy i będę pił, herbatkę "lekko relaksującą", kartkę z ręcznie dopisanym listem, który zdradził mi trochę szczegółów o mojej parze, dużo "ciepłych myśli" ułożonych w kształt benzenu (foremnego pierścienia sześciokątnego) oraz skarpetki z PACKMANEM (kumaci zrozumieją :D).

Czy prezent mi się spodobał? Owszem, tak, i to bardzo :) zważywszy, że kupiłem coś bardzo podobnego.

Na koniec, @wadera, dziękuję bardzo za paczkę. Nie wiem jakim cudem trafiliśmy sobie tak idealnie w gusta i kto to tak wylosował i w ogóle wielkie WTF!

Dzięki również dla @suchy i @czaszi za zorganizowanie podarkó pomimo stosunkowo małej ilości osób. Na pewno było to ciekawe doświadczenie, a może nawet się skuszę na jakąś kolejną edycję...? ;)

Podsumowując, jest 23:37 kiedy to piszę, a więc... #niksonovyczasnarelaks :)

56635066_316825175690275_7363973255809466368_n.jpg


Sponsored ( Powered by dclick )
💦 Squirt the SteemWhale.io with some Steem

Pay for a Spray, make it rain! Donate some steem and...

Sort:  

W przeciwieństwie do pyszności od Ciebie czysta guarana to straszne świństwo :D
Działa fantastycznie, lecz lepiej wsypać pół łyżeczki do jogurtu albo wręcz zażyć jak lekarstwo niż się nią delektować w napoju ;)
Taka jestem sadystka.
Enjoy!
PS. Dzięki za wspólną zabawę!

Czystej jeszcze nigdy nie pilem, sprobuje, zobacze ;)

Konopka smakuje jak mieta z sianem... dziwne w smaku, ale dobre, mi smakuje :D bede pil na dobranoc :)

Posted using Partiko Android

Coś mi sie czuje, że liczyłes na to, że nie dojdzie jednak do wysyłek ;d
Od razu jak zobaczyłam zdjecie koperty mówię 'o, taka sama jak waderka dostala' a tu po otwarciu okazuje się, ze trafił swój na swego ;d super sie rozgryzliscie,co za historia :D

Czy liczyc to bym nie powiedzial, bardziej chodzi o to, ze dosc duzo inicjatyw upada i nie dochodzi do skutku, wiec sie na to nastawilem, a milo sie zaskoczylem ;) lepiej tak niz jakby mialo byc na odwrot :p

Posted using Partiko Android

Kolejny zadowolony człowiek!! Ale to jest super :) Serce się raduje a losowała maszyna losująca zupełnie :P zatem czy to był przypadek? Nie sądzę :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64359.90
ETH 3105.50
USDT 1.00
SBD 3.87