18 lat kart chio Dragon Ball

in #sp-group5 years ago (edited)

qkkatdkerz.jpg

Jeśli urodziliście się w pierwszej połowie lat 90, zapewne pamiętacie karty chio dragon ball i chwile w podstawówce gdzie dzieciaki wymieniały się kartami albo kupowało się kilka paczek hurtowo tylko po to by dostać karty. Minęło już 18 lat od pierwszej serii kart którą widzicie na zamieszczonym zdjęciu. Jest to moja prywatna kolekcja do której mam sentyment i raczej się jej nie pozbędę.Odkąd powróciła nowa seria anime Dragon Ball Super w 2015 roku, chwile z dzieciństwa odżyły i nadal jaram się tematem grając chociażby w gry z tego uniwersum. Siedzący w temacie dragon balla wiedzą że ostatni okres jest dość gorący dla fanów, mamy nowe gry mobilne, gry konsolowe i pctowe. Do tego dochodzą zapowiedzi kolejnych tytułów na pc oraz konsole takie jak Dragon Ball Project Z, czyli pierwszy singlowy RPG w grafice 3D a za miesiąc trafi ciekawa karcianka Super Dragon Ball Heroes World Mission z elementami rpg i potyczkami 3D, jest to tak naszpikowana postaciami z anime i innych gier gra że nawet postacie epizodyczne się tam znajdują. Kart ma być ponad 1000, a unikalnych postaci 350. Jeśli przypomniałem wam tymi kartami dzieciństwo to bardzo się cieszę. Może macie jakieś stare kapsle lub inne rzeczy z tamtych lat, chętnie przypomnę sobie co kiedyś było bo tylko te karty zostały mi z początku XXI wieku. Jak ktoś jest zainteresowany nadchodzącymi grami dragon ball wrzucam poniżej dwa trailery:


Source/Źródło


Zdjęcie autorski wykonane aparatem telefonu Xiaomi Redmi Note 5 z małym podrasowaniem nasycenia

Trailer Super Dragon Ball Heroes World Mission

Dragon Ball Project Z


giphy.gif

Sort:  

Thanks for using eSteem!
Your post has been voted as a part of eSteem encouragement program. Keep up the good work! Install Android, iOS Mobile app or Windows, Mac, Linux Surfer app, if you haven't already!
Learn more: https://esteem.app
Join our discord: https://discord.gg/8eHupPq

O nieee! Ale mi teraz narobiłes ochity na db :D sentyment i wspomnienia z podstawowki dokladnie takie same :)

Posted using Partiko Android

Już jakiś czas temu miałem to wrzucić ale nie miałem czym zdjęcia zrobić bo stary telefon mi nawalił.

Moje ulubione i najmocniejsze karty z kolekcji :

Kiedyś miałem wszystkie, ale gdzieś się podziały i mi trochę brakuje teraz.

Dragon Ball Z - nie było nic ważniejszego na świecie jak leciał na TVN7

A nie RTL7? Bo tam był chyba początek dragon balla w Polsce i ja tam oglądałem.

A wiesz że moze i masz rację.... Tę siódemkę pamiętam ale może i RTL...

Jak się okazuje na TVN7 również leciał, ale trochę później.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64961.60
ETH 3103.64
USDT 1.00
SBD 3.86