Sort:  

ik weet best wat van postzegels af. meestal valt de waarde tegen. op internet zijn genoeg catalogi. neem 10% van de catalogus waarde en dat is de echte waarde.
China Israël zijn vaak waardevol.

Ik heb inmiddels 1000 den fotos gezien van postzegels uit 1950 uit frankrijk, maar ik vind deze niet. :-(

Mag ik vragen hoe je er mee begint ? k bedoel je gaat naar google en dan doe ik postzegen frankrijk Parijs 1950 maar dan kom ik er niet. Ik zoek dus verkeerd. Hoe begin ik? Ik kan u moeilijk voor elke 1000 aan de mauw trekken :-)

Ja, in google zoveel mogelijk informatie ingeven over de postzegel en ook bij de afbeeldingen kijken. Het is idd., gewoon per postzegel of serie zoeken. Ik zou eerst de "post-frisse" opzoeken, die hebben dan de meeste waarde, meestal.
Een goede verzamelaar kan in een oogopslag zien of een postzegel waarde heeft, ik kan dat niet hoor.
Succes

wat betekend post-frisse?

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63510.75
ETH 3065.54
USDT 1.00
SBD 3.82