Skok v morje / 9.2.2019 / Umag / 10 stopinj

in #steem5 years ago


Letos je mojih skokov v hladne vode precej manj, kot jih je bilo lansko leto. Iz povsem preprostega razloga - ker je očitno hladna voda postala trend in to počne precej ljudi. Ali pa mogoče sedaj samo opazim, da tudi drugi to počnejo. Vendar sem včeraj vseeno skočil v morje v Umagu - morje je imelo 10 stopinj, zrak pa se je ogrel že na prijetnih 13 stopinj.

Pozimi ima morje svoj poseben čar. Ni kopalcev in celotna obala je lahko samo tvoja. Kljub soncu pa je bil veter precej močan in ko sem lezel iz morja me je prav pošteno nazeblo. Da tega, da sem dvakrat skočil v vodo niti ne omenja. Se zgodi ...

Zakaj sem se odločil da bom skočil v hladne vode?

Nimam pojma. Mogoče zato, ker mi je pogosto dolgčas in sem iskal nek nov izziv. Ker mi je všeč odkrivanje skrajnosti svojega telesa, je bilo skakanje v hladne vode odličen poligon, kjer sem združil zabavo in odkrivanje samega sebe. Po drugi strani pa sem ugotovil, da je človeško telo precej bolj zanimivo, kot bi kdajkoli pomislil.

Če vam je bila objava všeč, potem se lahko naročite na moj YouTube kanal, “všečkate” Facebook stran, ali pa mi sledite na Twitterju.

 

Posted from my blog with SteemPress : https://www.had.si/blog/2019/02/10/skok-v-morje-9-2-2019-umag-10-stopinj/

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70223.87
ETH 3561.28
USDT 1.00
SBD 4.73