QTUM -1

in #steemix5 years ago

Basit şekliyle, QTUM geliştiricileri Bitcoin çekirdeğinin kodunu alıp POW'dan POS'a kadar konsensus mekanizmasını değiştirdiler ve ardından modifiye edilmiş Bitcoin kod tabanı üzerinden Ethereum’un EVM'sini (Ethereum Virtual Machine) uyguladılar.Gelecekte, QTUM'un tüm önemli Bitcoin İyileştirme Önerilerini birleştirmesine yardımcı olacak UTXO muhasebe modeli nedeniyle Bitcoin’in kodunu kullanmaya karar verdiler. Ayrıca, dünya çapındaki işletmeler, işletmeleri için bir POS modeli kullanmayı tercih ettikleri için, Ethereum sanal makinesine bir kanıt-kanıt konsensusu ile sıkışmışlardır.Kaputun altında, böyle bir melez yaratmak çocuk oyuncağı değildir. Bunun için, QTUM, EVM ve Bitcoin’in kodu arasında AAL (Hesap Özeti Katmanı) adlı bir şey kullanır, böylece her ikisi de iletişim kurabilir.
Bitcoin ve Ethereum'un harmanlanması, Bitcoin'in blok zincirinin güvenilirliği ve Ethereum blockchain'in herhangi bir hata noktasından bağımsız olarak blok zincirindeki herhangi bir kodu veya DApp'i çalıştırması kapasitesini QTUM'a verir.


Twitter Çekilişimiz Devam Ediyor . STEEMIX Twitter

steemix gif.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.34
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66361.53
ETH 3253.14
USDT 1.00
SBD 4.43