Bir çay koy Istanbul'la sohbetteyiz..

in #steemix5 years ago (edited)


Ah Istanbul diye başlar içinde olupta ona aşık olanlar. İcindekileri yorar bu sehir ama sonra bir gülümser ki sana unutursun o yorgunluğu ve alırsın demli bir bardak çayını ve başlarsın Istanbulla sohbetine dilersen eslik edicek bir kac dost alirsin yanina da .
Yada kimseyi sokmak istemezsin Istanbulla sohbetine sen anlat o dinler nede olsa.
Bende aynen böyle yapıyorum coğu zaman geciyorum istanbul manzaralı masama ve aliyorum cayimi arada bir sohbetime ara verip birseylerde karalıyorum.Iste bu diyorum iste bu beni icinde boğan ama bi o kadar da nefes aldiran bu sehir seni seviyorum.
Nedendir bilmiyorum ama beykoz ögretmen evi benim icin vazgecilmez bir yer sanirim sakinliği ve bozulmayan atmosferidir beni kendine ceken bu hos ortam

Firsat buldukca sohbetimiz olacak Istanbul
Beni dinlemekten vazgecme olurmu?
Kim bilir bir gun sen anlatirsinda ben dinlerim

Sort:  

Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70884.24
ETH 3570.27
USDT 1.00
SBD 4.76