Steemmonsters - otwieramy kolejne 25 boosterów, 4 dni do oficjalnego rozpoczęcia gry


W tym filmie umilam sobie oraz mam na dzieję również Wam, oczekiwanie na oficjalne rozpoczęcie gry. A robię to otwierając kolejne 25 boosterów z edycji Beta.

Jeśli zainteresowała Cię gra i zamierzasz kupić zestaw startowy lub boostery, będę wdzięczny jeśli użyjesz mojego linku referencyjnego:

https://steemmonsters.com/?ref=imperfect-one


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Czekam! Zazdroszczę Tobie dostępu do beta-walk :P Jeszcze tylko kilka dni.

Masz karty? :-)

Posted using Partiko Android

@mys widziałem, że masz dwie Selenie, za ile byś się jednej pozbył? :)

Nie wiem czy nie będzie mi potrzebna do talii. Boję się, że jak puszcze Selenie, to ciężko będzie je odzyskać z powrotem :/
Zobaczymy jak będzie wyglądać sytuacja po otwarciu aren.

Luz! Sam jestem ciekaw.

po otwarciu aren - HeartStone był wcześniej grany? 😉

A grywałem, początkowe sezony ;) Już chyba od 2 lat się tam nie logowałem.

Szkoda tylko, że nie mam jakoś strasznie dużo czasu, żeby testować ;) Ale w niedziele ruszamy już na dobre :)

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70733.96
ETH 3563.16
USDT 1.00
SBD 4.76