Steemmonsters - ostatni dzień przed rozpoczęciem gry i ostatnie 25 boosterów do otwarcia


Co znalazłem w ostatniej porcji boosterów przeznaczonych do otwarcia przed oficjalnym startem gry? Obejrzyj film, żeby się dowiedzieć :) Jutro zaczynamy bić się na poważnie!

Jeśli zainteresowała Cię gra i zamierzasz kupić zestaw startowy lub boostery, będę wdzięczny jeśli użyjesz mojego linku referencyjnego:

https://steemmonsters.com/?ref=imperfect-one


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Dziś mi odbiło i kupiłem 100 paczek i trafiłem.. złotą legendary Spirit of the Forest :o

ale generalnie bez niej byłbym na minus patrzą tylko pod względem inwestycyjnym ;)

Chyba lepiej skupować na rynku do samych bitew

No to miałeś fuksa, gratki :) Trzymaj narazie, pewnie niedługo sprzedasz z zyskiem, chyba, że będziesz chciał nią grać w turniejach dla goldów, ale to raczej musiałbyś mieć seta. Ja sam karty kupowałem dla radochy z otwierania, mam słabość do takich rzeczy, teraz myślę bardziej inwestycyjnie i zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak chcesz skupować do samych bitew, to mogę mieć dla Ciebie propozycję - pogadamy na discordzie za jakiś czas jak już będę miał więcej swobody.

Nie jestem przekonany, że ceny wzrosną ;) ceny moim zdaniem i tak są zawyżone (mam na myśli te legendary, no i musi się znaleźć kupiec a to też nieoczywiste), ale mogę się grubo mylić, kto to wie

Kluczem do wzrostu cen jest napływ nowych graczy, a to miejmy nadzieję nastąpi, jak ludzie się zorientują, że jest o co grać.

Cześć.

Start dzisiaj, czy jutro? Chyba będę tam siedział od 5 rano, bo serwery mogą być w USA i włączone w nocy z dzisiaj na jutro. Nie mogłem nigdzie znaleźć wiadomości o której w niedziele 14 października i jakiej strefy czasowej ma być oficjalny start. Trochę słabo, że na jeden dzień przed startem nie umieszczają takiej widomości.

Mea culpa - start oczywiście w niedzielę, jestem ostatnio tak zamotany przez ilość obowiązków, że mi się podczas nagrywania dni pomyliły... Wiadomość o czasie jest, poszukam jej później i dam znać.

Zdarza się dzień pomylić...

Będę czekał na info - dziękuję.

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66407.27
ETH 3219.07
USDT 1.00
SBD 4.34