Raport SteemMonsters

in #steemmonsters5 years ago

MG5aEqKFcQi6ksuzVh6Jg2nEp6wn6URVpJYJ87uTQCYCoxGtAqPMhn8oDdtVguZWSvpKtrAwa5FTD1W4cHX5btcYbn6ZKrSFp.jpg

Do końca sezonu zostało 5 dni, a ja od 3 dni nie mogę wejść wyżej niż Gold III. Co przytrafi mi się seria kilku zwycięstw, to później znów bessa i oscyluję wokół 2000 pkt. Codzienne zadania zajmują mi długo, bo jednak w Goldzie są już gracze z porządnymi kartami. Trzeba pewnie będzie coś dokupić. Wszystkich przywoływaczy mam już na 4 poziomie, ale brakuje kart do zestawów.

Dzisiaj zadanie trochę łatwiej, bo żywiołem ognia, ale wciąż mam problemy z żywiołem życia :/ W nagrodę małe pocieszenie z nagrody - złoty Silvershield Archer.

Bez tytułu.png

Dodatkowo do żywiołu ziemi przyda się nimfa, bo bardzo lubię tą kartę i często jej używam w walkach tym żywiołem. Wampierek też się przydaje jak są pojedynki z większą ilością many :) Do końca sezonu postaram się dobić chociaż Gold II, a najlepiej Gold I. Wyżej na razie nie mierzę, bo będę miał ciężko z dziennymi questami :)

A co u was w SteemMonsters? Pochwalcie się dzisiejszymi nagrodami! :D

A jeżeli jeszcze nie grasz to zapraszam do rejestracji. Możesz liczyć na jakieś karty, które akurat mi zbywają :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64223.84
ETH 3158.34
USDT 1.00
SBD 4.29