Steem Monsters Raport. Dzisiaj jakoś ciężko z wygrywaniem

silent caller.png

Próbuje dzisiaj wykonać questa ale jakoś mi nie idzie, wczoraj nie miałem większych problemów bo grałem talią wody. Dzisiaj muszę wygrać talią ziemi, wcześniej grałem talią ognia ale jakoś ciężko szło. Talią ziemi jest mi łatwiej ale nie zmienia to faktu że mam trudności, powodem jest brak kart, które są tylko w płatnych paczkach. Na ten moment wygrałem tylko 2 z 5 pojedynków z misji. Będę próbował dalej.


Wczorajsze karty które dostałem za misję nie zachwyciły, jedynie środkowa karta ze screena jest dla mnie nowością, ponieważ jej nie miałem jeszcze. To co wylosuję dzisiaj zapewne trafi do następnego raportu czyli w następnym poście będzie 2 screeny. Ja spadam grać dalej i życzę wam powodzenia.

Moja nagroda z wczorajszego claima

ostatnia zdobycz.png


View this post on Steeve, an AI-powered Steem interface

Sort:  

Ja sie tez meczylem. Ale udalo sie.

Posted using Steeve, an AI-powered Steem interface

Zobaczymy co ja dostanę, jeszcze nie zrobiłem zadań bo musiałem wyjść z domu na trochę.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63994.25
ETH 3062.19
USDT 1.00
SBD 3.94