Steem Monsters Raport. Ciężko z questami.

silent caller.png

Jak ja się wczoraj męczyłem z zadaniami. Chyba z 12 porażek pod rząd a grałem tylko na Silver III. Talią życia ani jednego pojedynku nie wygrałem, zmieniłem zadanie i na szczęści trafiła mi się talia wody, którą dzisiaj mam zamiar ulepszyć, sprzedałem wczoraj Manticore za 0.41$. Powinienem dwóm moim kartom podnieść level o jeden i będzie łatwiej.


Przekonałem się że nawet jeden ruch, lub większa statystyka potrafi zmienić zakończenie pojedynku, miałem takie pojedynki w których wystarczyło tylko zakatować przeciwnika który miał mniejszą szybkość, niestety nie raz chybiłem i przegrałem. Na początku sądziłem że szybkość nie ma takiego znaczenia, ale byłem w błędzie, potrafi przeważyć szalę na naszą stronę. Miałem załączyć dzisiaj 2 screeny ale jednego zapomniałem zrobić, powiem tylko że trafiła mi się karta Brownie i jakaś druga mało ważna dla mojej tali. A takie karty trafiły mi się wczoraj, tą właśnie Manticore sprzedałem.

Screenshot - 2019-02-06 , 16_40_38.png

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70351.33
ETH 3563.43
USDT 1.00
SBD 4.72