Steem Monsters Raport. Stoję w miejscu

silent caller.png

Od 3 dni nie wykonałem ani jednego zadania, gold jak na razie mi przerasta, na początku nowego sezonu zmieniam taktykę, będę grał na Silver III lub II. Bo tam dawałem radę każdą talią oprócz życia bo nie grałem tą talią, bo nie mam czym grać za bardzo. Plan obecnie jest taki, poczekać do końca sezonu odebrać 22 karty, bo wyżej do gold II nie dobiję i tak jak wyżej wspomniałem zejdę do silvera i będę robić daily questy, za 3 lub 4 karty na dzień. Zawsze może się coś trafić, wiem to dobrze bo już nie pierwsza lepsza karta mi wypadła. Lepsze to niż nie zrobienia questa wcale. Tak widzę najbliższą przyszłość w Steem Monsters. Powodzenia w waszych rozgrywkach. Nikt z was nie potrzebuje Phantom Soldiera Golda? Bo nie wiem za ile sprzedać, a chciałbym sprzedać.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66095.77
ETH 3184.92
USDT 1.00
SBD 4.12