Steem Monsters Raport. W końcu jakiś sukces

silent caller.png

Po większych problemach wynikających z brakiem kart w końcu przyszedł czas na powrót na dobrą ścieżkę.
Trafiały mi się karty które nie były najwyżej wyceniane, ale udało mi się je sprzedać, za steem ze sprzedaży podbiłem poziomy kilku moich kart. Dzięki temu udało mi się pierwszy raz wejść do Gold III talią wody, nie było łatwo trafiała mi się czarna seria i z 1830 punktów spadałem do 1720 i musiałem nadrabiać.


Otworzyłem nagrodę questową dostając 6 kart i dostałem złotego phantom soldier'a którego jeszcze nie sprzedałem, ale może ktoś kupi. Pisząc tego posta zauważyłem że ktoś kupił dwie inne złote karty które miałem i teraz zostały mi tylko dwie. Wczoraj znowu w nagrodę za questy trafiłem golda i inne przydatne karty. Czyli normalnego phantom soldiera, darię oraz highland archera golda. Łącznie miałem już 4 złote karty, chyba mam do nich szczęście.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63594.33
ETH 3039.42
USDT 1.00
SBD 4.10