Astazi am construit casa de papusi a fetei/Today I built the girl's doll house RO/EN

in #steempress5 years ago (edited)

Astăzi a fost o zi deosebită,pentru că am încercat să fac o casă de păpuși ,bineînțeles profitând și de cunoștințele mele în domeniul construcțiilor reale.Ce ne trebuie pentru o casă de păpuși?Păi avem așa:Un ferestru electric,o autofiletanta câteva placaje și șuruburi, bineînțeles și ceva răbdare pentru că va dura ceva.Etapă numărul unu este să ne imaginăm cum vrem să arate această căsuța,apoi să tăiem placajele la dimensiunile dorite.Și începem tăierea placajelor și montarea lor.Am tăiat câteva placaje și în 45% pentru a se îmbină foarte bine.Am creat că și la o casă normală :o baie ,o sufragerie,o bucătărie,un dormitor și bineînțeles în secolul nostru nu putea lipsi mansardă.După îmbinarea tuturor placajelor ,am fost nevoit să și vopsesc 2 scânduri pentru a da un aspect frumos căsuței.După realizarea căsuței într-un timp aproximativ de 2 ore ,am trecut și la mobilarea ei.Pot spune că a ieșit mai frumoasă decât casă reală pe care o dețîn.După cum știți deja nu am o foarte bună detaliere prin vorbe ,dar va las să vedeți povstea prin poze și înregistrări.


Va doresc o zi minunată și nu ezitați să mă întrebați detalii despre domeniul construcțiilor ,ba chiar puteți să comandați o casă de păpuși dacă credeți că va pot face una pe placul vostru.


Today was a special day, because I tried to make a doll house, of course taking advantage of my knowledge of real construction.
What do we need for a doll house? Well, we have this:
An electric window, a few pads and screws, of course some patience because it will take a while.



Round one is to figure out how we want this box to look and then cut the boards to the desired size.
And we started cutting the plywood and mounting them. I cut a few plywoods and 45% to get together very well. I created that even in a normal house: a bathroom, a living room, a kitchen, a bedroom and of course in our century could not missing the attic. After joining all the plywood, I had to paint 2 planks to give a beautiful look to the cottage.
After building the cottage in about 2 hours, I went to furnishing it too. It can be said that it was more beautiful than the real house that she had.
As you already know, I do not have a very good word of mouth, but I'll let you see the stories through pictures and recordings. I wish you a great day and feel free to ask me about the construction field, or even order a dollhouse if do you think I can do it to you?



Posted from my blog with SteemPress : https://blog-for-all-the-people.xopus.io/?p=236

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64203.15
ETH 3065.06
USDT 1.00
SBD 3.93