Cerita Lucu: Anonymous Mask

in #steempress5 years ago (edited)


Topeng Anonymous

Gambar ini diambil 2 minggu yang lalu di SuperSave ITCC. Saya dan keluarga pergi ke ITCC untuk berjalan-jalan. Anak-anak mengikut husband saya pergi ke tempat permainan sementara saya pergi ke kedai SuperSave.
Sementara saya sedang asyik mencari quiling paper, tiba-tiba saya terdengar kanak-kanak menjerit menangis. Saya terfikir, ini mesti ada budak-budak menangis kerana meminta beli barang mainan dari ibubapanya. Kemudian, keadaan kembali pulih seperti biasa.
Tidak lama kemudian saya terkejut lagi kerana terdengar lagi ada kanak-kanak menjerit ketakutan.  Dengan segera saya pergi ke arah suara tersebut, saya ternampak ada dua kanak-kanak lelaki sedang berpeluk (adik-beradik) sambil memandang ke satu arah.
Namun saya tidak dapat melihat apa yang mereka pandang kerana terhalang dengan barang-barang jualan.  Dengan tidak membuang masa saya pergi ke arah tersebut.
Saya terlihat seseorang yang saya kenal tetapi sedang memakai topeng anonymous. Ya,  dia adalah anak bongsu saya.. Sedang menakutkan budak-budak itu dengan topeng dari SuperSave.. Lol.. Saya mengambil gambarnya sebagai kenang-kenangan. 😂

Posted from my blog with SteemPress : http://arwine.vornix.blog/2018/10/31/cerita-lucu-anonymous-mask/
Sort:  

You’ve been upvoted by TeamMalaysia Community :-

To support the growth of TeamMalaysia Follow our upvotes by using steemauto.com and follow trail of @myach

Vote TeamMalaysia witness bitrocker2020 using this link vote for witness

As a follower of @followforupvotes this post has been randomly selected and upvoted! Enjoy your upvote and have a great day!

Lucu juga. Jgn saja tu budak mimpi ngeri 🤣

Posted using Partiko Android

Ya bah... kasian lagi tu budak-budak 😂

Lucu juga. Jgn saja tu budak mimpi ngeri 🤣

Posted using Partiko Android

You've received an upvote from SteemXP Community

SteemXP Curation Guild is dedicated to the growing Southeast Asia steemit communities. To support and promotes new and promising authors, original and good content from Southeast Asian Nations Member Nation. Indonesia, Thailand, Malaysia, Vietnam, Singapore, Philippines, Myanmar (Burma), Cambodia, Laos, Brunei.

Check out our Website, Join our community on Discord and support our mission by following our curation guild.

Vote SteemXP Witness @bitrocker2020 using this link

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64837.84
ETH 3174.86
USDT 1.00
SBD 4.17