Lit Beta app: Users can be rewarded with Mithril tokens!

in #steempress6 years ago (edited)

Hi Steemians apa khabar?

Hari ini saya ingin berkongsikan satu app untuk mining Mithril token iaitu Lit application yang boleh di download di play store. Terima kasih kepada @verasj kerana dialah yang beri info tentang Lit app ini kepada saya.


Saya sudah menggunakan Lit app selama 6 hari. Saya upload pelbagai jenis gambar... kebanyakannya gambar makanan, bunga, permandangan, haiwan dan objek seperti meja, rantai, kasut dan sebagainya...

  • Hari pertama: saya meng-upload 6 jenis gambar. Tiada orang like.

  • Hari ke-2: Saya upload 5 jenis gambar dan add orang sambil komen. Ada 2@3 orang like, Tapi tiada follower.

  • Hari ke-3: Saya tidak upload apa2... Tidak masuk lit app... Actually kan, saya sudah terfikir mau uninstall Lit app.

  • Hari ke-4: Saya terkejut kerana ramai yang follow saya.. dan dapat Mithril token. Wow... Saya terus teruja, dan mula upload gambar balik. 😂

Ini bukti yang saya dapat Mithril token pada hari pertama.




Tips:

  • Kalau mau like gambar orang, jangan alang-alang.... Paling bagus like semua gambar dorang. Sebab dorang akan balas balik.. Percayalah saya 😊...

 

Masalahnya

  1. Yang saya tidak suka pasal Lit app adalah... Lit app tiada button untuk kategori gambar. Semuanya bercampur macam rojak. Terlampau banyak gambar selfie dan wefie... (Balik-balik gambar muka..boring nie) Alangkah baiknya jika saya boleh pilih kategori gambar yang saya like.

  2. Mutu gambar dalam Lit app banyak yang tiada quality (macam kena screenshot saja...nampak2 lagi perkataan facebook dan google).. Saya tidaklah cakap gambar saya nie ada quality tetapi gambar saya original dan jauh lebih baik daripada yang kena upload di sana (kebanyakannya lah.... Bukan semua :))

  3. Kesahihan gambar amat meragukan. Saya tidak pasti gambar itu kena ambil dari google atau tidak.

  • Point saya ialah, Lit app tiada kawalan atau rules untuk upload gambar...sampai gambar yang 18sx pun ada ...

 

Kesimpulan


Oleh kerana Lit app ini masih baru, besar kemungkinan Dev sedang memperbaiki mutu Lit app ini. Kemungkinan juga Dev sudah sedia maklum dengan masalah yang saya sebutkan tadi.

Sebenarnya app ini senang digunakan, upload dan like... Tunggu 24 jam... Kemudian dapat rewards... Sementara Dev sedang memperbaiki mutu app ini, apa kata anda download app ini dan bina relationships dengan pengguna Lit app... Jika anda sudah download app ini.. cari id saya di sana...
ID : Arwine

 

For your information : Lit app tiada kena mengena dengan steemit k... Lit app hanya mining app untuk Mithril token. Sila rujuk Mithril Token untuk mengetahui info yang lebih lanjut.

 


Posted from my blog with SteemPress : http://arwine.vornix.blog/2018/09/12/lit-beta-app-users-can-be-rewarded-with-mithril-tokens/

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by arwine from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Thank you for sharing your posts with us. This post was curated by TeamMalaysia as part of our community support. Looking forward for more posts from you.

To support the growth of TeamMalaysia Follow our upvotes by using steemauto.com and follow trail of @myach

Vote TeamMalaysia witness bitrocker2020 using this link vote bitrocker2020 witness

Token yg ni sbnrnya buat sistem yg sama mcm steemit ka? I mean guna blockchain social networking? Kan. Bagus juga ni. Thanks @arwine, harap2 klu ada sdh apps yg bukan beta semua yg kurang tu akan ok 👍🏻

Tiada token dalam steemit... Steemit ada matawang dia sendiri iaitu steem... Jika kita buat post di steemit... Confirm dapat steem..

Mithril Token nie lain lagi... dia belum masuk dalam Blockchain... Tapi di masa akan datang, kemungkinan besar dia boleh digunakan tukar ke matawang digital yang lain seperti BTC or ETH...

So sementara nie, kita boleh mining dalam app ini untuk kumpul token. Tapi saya tidak tau bila boleh tukar lah... Kumpul saja...

Actually ada banyak token yang kita boleh kumpul... Token dari actifit app, partiko app, steemhunt dan banyak lagi...

@bboyady ngam ka sya explain nie 😬... Nanti salah info pula.. Hahaa

Mithril boleh exchange sudah. Tapi kena mahu banyak Mithril. So Skg boleh mining dulu. Leoas ada cukup amount Baru exchange. What ur lit id @arwine?

Posted using Partiko Android

Naaa jap lagi ak pun buat la. Please drop your id here 👍🏻👍🏻

Mine bboyady

Posted using Partiko Android

Btw guys, klu ada masa, lawat2 la my page 😊. Mau tau juga ok ka nda my post tu 😅

Ok. You can post to post promotion di duscord

Posted using Partiko Android

Welcome

Posted using Partiko Android

Owh... Bagus lah kalau macam tu.. Berabislah sya mo p upload gambar nie.. Hahaha..

Id sy: arwine

Ya. Nampak sudah. Ada like sudah photo kau

Posted using Partiko Android

Ok. Ngam la tu. Bgs kumpul2 la skrg kan. Nda rugi pun . 👍🏻👍🏻👍🏻

Ya bah... Kumpul saja.. Tidak rugi juga.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63900.26
ETH 3063.07
USDT 1.00
SBD 4.21