Poloniex'in Resmi Mobil Uygulaması Çıktı

in #steempress6 years ago


Poloniex, uzun süredir hizmet veren ve benim gözümde güvenilirler (?) arasında yer alan borsalardan bir tanesi. Ayrıca CoinmarketCap verilerine bakıldığında dünyada en büyük 42. borsa olarak görülüyor. Türk kullanıcılar tarafından pek kullanılmasa da özellikle Steemit kullanıcılarını desteklediğinden bu topluluk tarafından kullananların olduğunu biliyorum. Benim de dikkatimi açıkçası bu yüzden çekmişti. (html comment removed: more)


Poloniex kullanan birisi olmama rağmen mobil uygulamalarının çıktığına açıkçası nedensiz bir şekilde sevindim. Yakın bir arkadaşımın sıklıkla kullandığı bir borsa olduğundan dolayı mobil uygulama çok işine yaramış ve oldukça beğenmişti. Poloniex ise yaptığı iddialı açıklamada "Sınıfın en iyisi olan Android ve iOS platformlarında yayınlanan uygulamamızı geliştirdik" diyordu. Açıkçası incelendiğinde gerçekten de bir çok ihtiyacınızı girebileceğiniz bir uygulama olduğunu görebilirsiniz.

Poloniex Play Store Bağlantısı

Poloniex App Store Bağlantısı

Benim anladığım kadarıyla uygulamayı kullanabilmek için web site üzerinden bir API bağlantısı oluşturmak gerekiyor. Güvenlik mümkün olduğunca üst düzeyde tutulmaya çalışılmış. Zira daha önceden resmi bir uygulama olmaması dolayısıyla özellikle Android platform için geliştirilen bazı sahte uygulamalar ile kullanıcılar mağdur ediliyordu. Sanıyorum artık bu gibi durumları görmeyiz.


Posted from my blog with SteemPress : http://blogiatr.com/2018/07/15/poloniexin-resmi-mobil-uygulamasi-cikti/

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64014.44
ETH 3064.06
USDT 1.00
SBD 3.86