Varlık mı Yoksa Yokluk mu Çekiyorum ?

in #steempress6 years ago


Bugünkü yemeğim de bu olsun.

Formumu korumam gerektiğini düşünerek yemeği azaltmaya çalışıyorum, mümkün mertebe kalorili yiyeceklerden kaçınmaya çalışıyorum. Light bisküvi, yoğurt, süt ve diğer yiyecek içecekleri tercih ediyorum. Sonuç. 95 kilo.


Şaka yapıyorum tabiki 95 kilo değilim ve kilomu söylemeyi de hiç düşünmüyorum. Bugün bir saat önce yemek yemiş olmama rağmen, yine midemin kazındığını farkedince masabaşından da kalmamak adına ne yiyebilirim de midemi susturabilirim diye kendime soru sordum.

Uzun bir süre cevap düşünme aşamasından sonra Ülkerin reklamları geldi aklıma. Acıkınca ne keser midede ki, krizi, tabiki Ülker Çizi.

O halde bendeki krize çare olacak şeyi buldum diye sevinirken, bir de baktım evde Çizi yok. Bunu ben bir nebze anlayışla karşılarım ama, gel gör ki, mide nuh diyor peygamber demiyor. Bende mutfakraki, çekmece dolap ne varsa karıştırdıktan sonra ilk bulduğum atıştırmalığı yemeye karar verdim. Meyveli kek.

İlk bulduğum buydu ve üzülmek bir kenara sevindim de, üzümlü keke bayılan biri olarak, içinde üzümde bulunan bu keki bulunca baya sevindim. Bugün akşam yemeğim bu oldu. Başka yazıda görüşmek üzere.

Sort:  

You got a 4.84% upvote from @dailyupvotes courtesy of @devtech!

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66761.99
ETH 3256.83
USDT 1.00
SBD 4.27