Nasıl Bu Hale Geldik ?

in #steempress6 years ago


Klişe bir başlıkla açtım yazımı, Nasıl bu hale geldik. Son zamanlarda ki çocuk istismarları ve cinayetleri, kaçırılma vakaları, kadınlara şiddet uygulama, hayvanlar bin bir türlü eziyet etme vs.

Bunlar eskiden varmıydı yoksa son dönemlerde mi artış gösterdi yada eskiden de vardı lakin şimdi sosyal medya gibi oluşumlarla göz önüne geldi. Elbette bunların istatistiki verilerini ortaya koyanlar vardır. Ama benim kişisel görüşüm son 10 yılda bu gibi durumlarda artış olduğu yönünde. Ne bileyim çocukluğumun olduğu dönemde kendimi daha güvende ve huzurlu hissederken 30'uma merdiven dayadığım bu günlerde daha bir tedirgin ve mutsuzum. Kendimi ailemi, sevdiklerimi, çocukları ve hayvanları güvende hissetmiyorum ve durum günden güne büyüyerek devam ediyor.

Eğitim kalitesinde ki düşüş, cahil kesimin feraseti, cezaların yıldırıcı olmaması, ekonomik sıkıntılar, yöneticilerin önceliklerinin hep siyasi çıkar doğrultusunda olması ve buna benzer bir sürü sebepten dolayı maalesef ki bu gibi olayların arkasının geleceğini düşünüyorum.

Bu gibi olaylar karşısında sadece koruma iç güdüsüyle yaşamamız lazım yoksa bunların ortadan tamamen kalkması için neler yapılabilir onlar hakkında mı kafa yormalıyız inanın bilemiyorum.

Son yaşanan olaylardan sonra kendimi o kadar üzgün ve çaresiz hissediyorum ki anlatamam. hiç günahı olmayan, önlerinde i,yi kötü bir hayatı yaşayamadan acı çekerek bu dünyadan ayrılan leylardan, eylüllerden ve bunlara ek olarak ayakları kesilen yavru köpekten, paramparça edilen kediden af diliyorum.

Tüm dünyanın güzel, mutlu, güvenli ve huzurlu günlere en kısa zamanda kavuşmasını diliyorum.

İmg Source : 1

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.035
BTC 67020.94
ETH 3270.13
USDT 1.00
SBD 4.62