Katten

in #steempress6 years ago

Katten

Hoe is het om een baas te zijn van een kat?


Het is heel leuk om een kat in huis te hebben, omdat het verzorgen heel makkelijk is. Elke kat heeft een eigen karakter. Zoals bijvoorbeeld: rustig, druk, speels, niewsgierig...
Trouwens heeft iedere kat wel al van deze eigenschappen, maar zoals bij mensen is bij elke kat een eigenschap wat naar voren komt.

Zelfs heb ik ook een kat en ik vind dat hij een lid van ons gezin is. Katten heb ik altijd al leuk gevonden. Soms noemen ze mij weleens moeder van alle katten. Want het maakt mij niet uit of het nu een ras kat is of een zwerf kat. Alles is welkom bij mij. Want ze hebben toch allemaal onze liefde nodig.

Met makkelijke verzorging bedoel ik dat als het baasje een dag weg gaat kan de kat zijn of haar eigen gang gaan. Er moet alleen een bakje met water en eten klaar staan en de kattenbak moet schoon zijn.


Mijn kat "Olly"


Sort:  

Hoi @esme-svh

Wij zijn @alldutch, de grootste en gezelligste Nederlandstalige Steemit community 😁. Wij vinden dat er meer Nederlandse content op Steemit moet verschijnen.

We zijn inmiddels met meer dan 150 leden en groeien elke dag en we zouden het leuk vinden als je een keer komt kijken.

Je kunt ons vinden op Discord : https://discord.gg/9mzqA7H

Je bent van harte welkom! Tot snel

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63478.09
ETH 3067.28
USDT 1.00
SBD 3.81