Şanlıurfa Gezisi

in #steempress6 years ago (edited)

 


Şanlıurfa da havalar artık bayağı bir kavrulmaya başladı. Ve havalar iyice ısındı. Artık dışarda durulmayacak hale geldik. Soğuk havanın sicakliklarinın yerini artık yazlıklar alıyor. Ve bende artık kışlık ayakabıların ve kışlık elbiselerin yerini yeni yazlık ayakkabılarla ve yeni yazlık elbiselerle değiştirmenin tam zamanı diyerek bugün Novada'ya gittim. Gerçekten de bu kavurucu sıcakta otobüse binmek ve Sanliurfa'yı gezmek kolay olmasa bile bu durumu idare edip sakin sakin ve güzel gün geçirmek için elimden ne geliyorsa yaptım ve bunun sonunda da çok güzel bir gezi oldu. Ve güzel bir gezinin ardından eve dönüş oldu diyebilirim. Ayrıca günün sonunda biz gibi soğuk maraş dondurması alıp afiyetle yedim. Gerçekten de çok iyi geldi bana.Burası Novada. sol taraf yemekhane yolları, yeni açılan alış-veriş merkezi var aşağıda. İlk açılışına gitmek pek nasip olmadı. Kısmet bugüneymiş. Ben sağ taraftan yoluma devam edip park alanına doğru ilerleyip orada biraz dinlenme molası ve şu içme molası vermek istiyorum. Bunun ardında da .... giriş yapmayı planlıyorum.


Arkadaşımı magazada görmem benim için son derece iyi olmuştu. En azından bana yardımcı oldu. Ve ben gerçekten buna çok sevindim çünkü kışlık pantlonlarımı ben beğenmesem de annem çok beğendiği için almıştım.


 

 


Posted from my blog with SteemPress : https://gamzeninblogu.000webhostapp.com/2018/07/34

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64742.01
ETH 3172.49
USDT 1.00
SBD 4.10