BANA İKİMİZİ ANLAT/ BÖLÜM - 2 / PART 1

in #steempress6 years ago (edited)

Bu sabah yine telefon alarmından tam sekiz dakika önce kalktım. İnsan bir şeylere alışınca, bu durum hayatında süregelen bir şey oluyor. Eskisi kadar elime almıyorum artık telefonumu ve gereksiz gördüğüm tüm numaraları sildim. Kendini iyi hissetmek için, insanın bazı şeyleri silebilmek gibi yetenekleri olmalı. Son zamanlarda beni mutsuz eden herkesi çıkardım hayatımdan. İnsan kendi başına kalınca her şeyi daha iyi idrak edebiliyor. Yaşadığım tüm zamanlara dönüp baktığımda sayfalarca acı biriktirdiğimi ve bu hayatta aslında kendim için hiçbir şey yapmadığımı gördüm. Ben başkalarının mutluluğuyla mutlu olan bir adamdım ve kendime hiç zaman ayırmıyordum. Bunu iş işten geçtikten sonra anlamanın acısı beni başka bir boyuta taşıyor. Çünkü 17 yaşımdaki aşkın değerini bilemedim, 19 yaşımdayken beni her şeyden çok seven kızı bile tanımak istemedim. Ben hep bir insana ait oldum, bana hiç ait olmayan bir insana…

İnsan hayatındaki hiçbir şeyden ta m anlamıyla sıyrılamaz. Evrende o kadar çok obje var ki, onu hatırlamamak gibi bir lüksü kalmıyor insanın. Benim kurtulduğum tek şey bu aptalca saplantı oldu. Evet, saplantılardan kurtulmak gerekliydi ve bunu yavaş yavaş başarıyordum. Yeni bir hayat için yapmam gereken tek şey, hayatımdaki tek kadını çıkarmaktı.

Anlık şeyler sevdaya dahil olamıyor belki, ama onu düşünerek uykusuz kaldığınız geceleri unutmak hiçbir zaman mümkün olmuyor. Rüzgar Demirsoy adından vazgeçtim ve kendime bambaşka bir kimlik yarattım. Kimsenin beni tanımadığı, sadece yazdıklarımı okuduğu bir dünya. Herkes ikinci bir hayata sahip olmak ister, belki de bunu en çok ben hak ettim. Bambaşka biri olarak doğmam gerekiyordu. En başından yanlış bir hikayenin çocuğu oldum ben ve hiçbir zaman üzerimdeki o baskıdan kurtulamadım. Rüzgar Demirsoy sıradan bir adam olamazdı ama ben hep sıradan bir adam olmak istiyordum. İnsanların soyadım yüzünden bana değer verdiği bir dünya istemiyordum. Sırf bunun için bile her şeyden vazgeçmeye razıydım.


Merhaba ikinci hayatım

Bu aralar yaptığım en önemli şey, yazılarımı okuyan insanlarla konuşmak ve onlara kendi dünyamdan asla bahsetmemek. İçimdeki beni kimseye sunmadığımda kendimi çok daha özgür hissediyorum. Her gün onlarca mesaj alıyorum. Genel olarak insanların aşk acıları ağır basıyor bu mesajlarda… Bununla birlikte, maalesef insanlar çok paraları olduğunda her şeyin iyi devam edeceğini düşünüyor. İşte gerçek hayat bundan çok farklı . Para önemsizdir demiyorum ama asla her şey değildir. Çoğu insan paranın yada şöyle söylemeliyim, çok paranın gerçek mutluluğu getirdiğini düşünüyor. Oysa durum hiç de böyle değil. Dedemden gelen hatırı sayılır bir servete sahibim. Bununla birlikte soyadımın getirdiği bir ünüm var. Bunların hepsi gerçekten çok havalı şeyler gibi gözükse de hiçbir zaman önem verdiğim bir değer olmayacak. Rüzgar demirsoy genç, bakımlı ve sayısız kadının hayalindeki bir adam. Sahip olduğu kariyer ve servet onu çok daha çekici bir adam haline getiriyor. İşte burada insan kendine şu soruyu soruyor: “Sen kimsin Rüzgar? Eğer Demirsoy ailesinin bir ferdi olmasan yine insanlar için bu kadar değerli olurmuydun?”

Hayatım bu sorunun cevabını aramakla geçti ve çözümü kendi kimliğimi unutmakta buldum. Kimsenin adını ve soyadını bilmediği bir adam olarak yaşamak her şeyden kolaydı. Ben Rüzgar Demirsoy olmaktan korkuyordum ama bunu söyleyebileceğim tek bir insan bile yoktu etrafımda. Yalnızdım ve gerçek bir yalnızlığa kimse tahammül edemezdi. Bu yalnızlık tam olarak şuydu: “Güvenebileceğim tek bir kişi dahi yoktu.” İşte hayattaki gerçek yalnızlık budur. Diğer yalnızlıklar bir şekilde çözülebiliyor. Ben bu hayatta yalnız bırakılan ama her hatasını düzelten görünmeyen meleklere sahip bir adamdım.


İnsan seçimlerini doğru yapmalı, en küçük seçimler bile bütün bir hayatı baştan sona etkileyebilir. O anki ruh halinizle dinlediğiniz bir şarkı sizi ölüme de sürükleyebilir hayata da döndürebilir. Ben her zaman hayata dönmeyi denedim, çünkü hikayemin sonunu gerçekten merak ediyordum. Nasıl bitecekti bu hikaye? Gerçi sık sık yeni hikayelere başlayan bir adam olduğumdan, bu hikayenin sonu da yeni bir hikaye doğuracaktı. Ben bitmesini, bir son bulmasını istiyordum. Biriyle gerçekten mutlu olmak benim en güzel hikayem olabilirdi. Peki, daha ne kadar bekleyecektim?Bu bekleyişin ne kadar süreceği konusunda hiçbir fikrim yoktu. Süregelen bir karakteri yaşatmakla meşguldüm artık. Ben artık o olmuştum. O ise ben. Rüzgar Demirsoy sadece yaşamamıza yardım ediyordu.

Posted from my blog with SteemPress : https://harunbadilli.000webhostapp.com/2018/06/bana-ikimizi-anlat-bolum-2-part-1
Sort:  

İyi günler, yazınız @kusadasi ve @try-market tarafından yürütülen Küratör Projesi için seçilmiştir. Cointurk etiketini kullanarak daha fazla destek alabilirsiniz.
Proje kapsamında daha detaylı bilgi almak için buraya tıklayabilirsiniz.
Cointurk Discord Kanalı
image.png

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70744.80
ETH 3561.94
USDT 1.00
SBD 4.80