Steemit' de İçeriğin Önemsizliği

in #steempress6 years ago (edited)


Kaynak: r10.net

Arkadaşlar merhaba. Piyasalar halen harap bitap durumda. Bu durumdan en çok etkilenen coinlerden birisi de steem. 2$ olduğunda en dipte dendi, 1$olduğunda gene öyle, en son 0.60$ ları gördü sanırım. Emin değilim ama bence durum iyi görünmüyor. Piyasadan ve para işlerinden anlamam sadece kendimce sosyolojik değerlendirme yaparım. Şahsi düşünceme göre steem ve sbd' nin biraz daha düşmesi olası. Çünkü steem' e yatırım yapıldığını düşünmüyorum. Aksine herkes steem' i diğer coinleri almak için bir gelir kapısı olarak görüyor. Birçok kişi kazandığını hemen borsaya gönderiyor. Steemit' e inanarak steem power yükselten kişilerin hemen hemen hepsi de power down yapmış durumda. Büyük hesapların cüzdanlarına baktığımda genellikle bunu gördüm.

Şuana kadar steemit' e bir katkım olduğunu söyleyemem. Beş kuruş yatırım yapmadım. Ya da muhteşem içerikler üretmedim. Bunun sebebi sistemin içinde olsam da bir türlü ısınamamamdır. Ama tuhaf olan bir şey var nedense steemit aklımın bir köşesinde yer etti ve ayrılmam da kolay görünmüyor. Neyse şuan konumuz bu değil. Steemit' de baştan beri fark ettiğim fakat zamanla düzeleceğine inandığım bir konudan bahsedeceğim. Steemit' de kaliteli içeriğin önemsizliği.

Steemit' de içeriğin kaliteli ya da kalitesiz olmasının zerre önemi olmadığına artık eminim. Bu sadece ülkemizde böyle değil. Dünya genelinde içeriğin bir önemi yok. Tabi her insan böyle diyemeyeceğim istisnalar vardır elbette. Eğer ben sürekli iki satır yazı yazarsam ve bu yazılarıma 500$ oy üzeri bot çağırırsam bir yerden sonra insanlar kuratör geliri için tüm yazılarımı oylayacaktır. Fakat ben hem İngilizce hem Türkçe 1000 kelimelik akademik bir makale yazarsam muhtemelen sadece @steempress ' den oy alacağım. Küçük bot yatırımlarıyla bu yazımı hota çıkarmayı başarsam bile gene de geri dönüş çok az olacaktır. Bu steemit' e bağlı tüm platformlarda böyle.

Steemit çok az insanın güzel vakit geçirdiği bir yer. Bir çok insanın burada bulunma amacı gelir elde etmek. Benim de ilk amacım gelir elde etmek fakat aynı zamanda güzel zaman geçirebilmek de isterdim. Fakat okuduğum yabancı makaleler, şahsi gözlemlerim, steemit' in gidişatı hepsi içeriğin önemsiz olduğu kanaatini oluşturmakta. Bu yüzden ben de artık farklı stratejiler geliştireceğim. Sanırım başka hesaplar da açacağım ve geleceğini umutsuz gördüğüm steemit' de kazanabildiğim kadar kazanmaya çalışacağım. Eğer steem yükselirse ne ala. Yükselmezse de ne bulsam kardır :)


Posted from my blog with SteemPress : https://hkmusic.timeets.com/2018/09/14/steemit-de-icerigin-onemsizligi/

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63576.35
ETH 3066.39
USDT 1.00
SBD 3.80