Oriflame Love Nature Kapatıcı Stick

in #steempress6 years ago

Herkese Merhabalaarr 😊

Bugün sizlerle Oriflame markasının iki taraflı Love Nature Kapatıcı stiğini inceleyelim istedim.

ORİFLAME LOVE NATURE KAPATICI STİCK



 

Hadi başlayalım;

Öncelikle ürünü geçtiğimiz aylarda katalogda görüp sipariş vermiştim. Ürünü elime ulaştığından beri deniyorum. Ürün çay ağacı özünden oluşuyor. İki farklı renkten oluşuyor. Yukarıda görselde görülen Bej renkli kısım kızarıklıkları kapatmada etkili. Benim burun kenarlarım her zaman kızarıktır damarlı görüntü hep oluyor onun için kullandım bej tarafını. Kızarıklıkları çok güzel nötrlüyor. Fondöten den önce uygulayıp tüm gün kalıcı olması için fondötenle üzerinden hafifçe geçiyorum. Tüm gün kapatıyor kızarıklıkları. Tek başına da etkili ama tüm gün kalıcı olamıyor ne yazık ki o yüzden kalıcılığını arttırmak için üzerinden fondötenle geçmek şart.

 


Yeşil renkli kısmıda Sivilce lekelerini hedef alıyor. Kullanıcı yorumlarını okuduğumda kullananlar düzenli kullanımda sivilce lekelerinin azaldığını renginin açıldığını belirtmişler. Ben o kadar uzun süredir ve düzenli bi biçimde kullanamadığım için bunun hakkında bir şey diyemeyeceğim ama şunu belirteyim sivilcenin üzerine yeşil kısmı uyguladığımda sivilceyi güzelce kuruttuğu ve hemen geçtiğini farkettim. Bu gayet güzel bir yönü tabiki de. İsmini tam göstermek için bi üst resmi bıraktım buraya

 

🔺 Fiyatı da ben aldığımda indirime girmişti 7.90 TL idi. Uygun fiyata denk gelince denemek istedim. Bej tarafının burun kenarlarımda ki kızarıklığı nötrlemesini ben çok beğendim. Ürünü sevdim yani 😊

Benim gibi uygun fiyata denk gelmesini bekleyin arada bi karıştırın kataloğu 😊

 

 

Bugünlükte benden bu kadar bir sonra ki paylaşımımda görüşmek üzereee 😊

Sevgileerr💕


Posted from my blog with SteemPress : https://iremm.timeets.xyz/2018/07/15/oriflame-love-nature-kapatici-stick/

Sort:  

Congratulations @iremm! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard World Cup Contest - Play-off for third result


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70638.80
ETH 3565.34
USDT 1.00
SBD 4.73