Yves Rocher Güneş Sonrası Onarıcı Nemlendirici Süt

in #steempress6 years ago

Herkese Merhabalar 😄

Bugün sizlerle Yves Rocher markasının yaz aylarında çok severek kullandığım 3 ü 1 arada Güneş Sonrası Nemlendirici Onarıcı Süt ünü inceleyelim istedim.

 


 

O halde başlayalım;

YVES ROCHER GÜNEŞ SONRASI NEMLENDİRİCİ ONARICI SÜT


Yves Rocher markasının ürünleri genellikle %90 dan daha fazla olarak doğal bileşenlerden oluşuyor. Bu güneş sonrası sütüde %90 dan daha fazla doğal içeriğe sahip ürünlerinden. Bitkisel içerik olarak Boğa Dikeni bulundurmaktaymış.

▪️Boğa Dikeni:

  • Cilt dokusunu koruyor.
  • Hücrelerimizin daha hızlı yenilenmesine yardımcı oluyor.
  • Melanin üretiminin artmasına yardımcı oluyor.
  • Güneş sebebiyle oluşan cilt yaşlılığına karşı koruma sağlıyor.
İçeriğinde bulunan Boğa Dikenin in yararlarını da böylelikle öğrenmiş olduk.

Bu ürünün içerisinde Renklendirici ve Parabende bulunmuyor. Bu kimyasalları bulundurmayan ürünler ne güzel ürünler 😊

 


 

Cildiniz güneşe mağruz kaldıktan sonra göz çevresi hariç yüzünüze ve vucudunuza uygulayabiliyorsunuz. Cildi o kadar güzel yatıştırıyor ki ben yaz aylarında çok severek kullanıyorum. Cildi nemlendiriyor ve bronzuluğu korumaya da yardımcı olduğu söyleniyor. Asla yağlı görünüm de bırakmıyor bol bol sürebilirsiniz 😂 Güneşten yanan cildi rahatlatıyor, ferahlatıyor ve yatıştırıyor. Yaz ayları için ideal bir ürün olduğunu düşünüyorum. Ben sadece yüzüme uyguluyorum çok başarılı sonuç verdiğini düşünüyorum.

🔺Ürün 150 ml lik ambalaja sahip. Açıldıktan sonra 6 ay kullanım ömrü var.

 


🔺 Ürünün kendiği açıklamasını okumak isterseniz diye de arkasındaki açıklamanın resmini çekip yukarıya ekledim. Oradan okuyabilirsiniz.

 

🔺 Almak isteyenler için şu an Yves Rocher in sitesinde ki güncel fiyatı: 33,53 TL dir.

 

Bugünlükte benden bu kadar. Bir sonra ki yazımda tekrardan görüşmek üzeree 😊

Sevgileerr💕


Posted from my blog with SteemPress : https://iremm.timeets.xyz/2018/08/07/yves-rocher-gunes-sonrasi-onarici-nemlendirici-sut/

Sort:  

This post has received a 5.6 % upvote from @boomerang.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64203.15
ETH 3065.06
USDT 1.00
SBD 3.93