Yapmam Gerekiyor!

in #steempress6 years ago

Uzun zamandır yapmam gereken bir şey var. Ne zamandır iteliyorum bilmiyorum. Ha yaptım ha yapacağım vs. derken süreç uzadı gitti. Yapmadığım her gün de benim için daha kötü oluyor. Psikolojik olarak yıprandığım bir süreç kendileri. Bakalım daha ne kadar uzayacak.

Bazen "Böyle şeyleri niye zamanında yapmıyorsun?" diye kızıyorum kendime ama işte sonuçların böyle olacağını bilmiyordum cidden. Kestirememiştim daha doğrusu. Çok kötü olursa gider konuşurum falan diyordum ama konuşulmuyormuş işte. O kadar merkez noktadayım ki ben konuşsam ve geri çekilsem sıkıntıların hepsi gelecekmiş gibi hissediyorum ama tam emin de değilim. Hiç ama hiç hoşlanmadığım bir durum.

Kaynak

Linkedin İŞ İlanları bölümü var belki biliyorsunuzdur. Oradan herhangi bir geri dönüş sağlanan ya da faydasını gören bir tanıdığı olan var mı? Sadece kariyer.net üzerinden değil oradan da başvuru yapıyorum ama ne kadar etkili kullanıyor şirketler bir bilgim yok tabi. Sadece bayağı ilan görünce herhalde buradan da geri dönüş oluyor deyip yapıştırıyorum başvuruları bir İngilizce CV ile birlikte.

Bu arada iş başvuruları vs. yapıyorum ama şu an çalıştığım yerde kalmayı da çok istiyorum. İstenilen şartlar falan uyarsa burada devam ederim uzunca bir süre. Umuyorum ki devam da eder. Çünkü gerçekten hem ekibi hem de işi baya seviyorum ve benimsedim de. Bakalım bu ay netleşecek sanırım olaylar. Hayırlısı deyip akışına bırakıyorum olayları.


Posted from my blog with SteemPress : http://kamuhuzuru.timeets.xyz/2018/07/11/yapmam-gerekiyor/

Sort:  

Hayırlısı diyelim o halde hocam. Hakkınızda hayırlısı olsun. :)

LinkedIn şirketlerin son dönemde çok önemsediği bir platform. Bazı şirketler kariyer.net'i vs bıraktı onun yerine LinkedIn'den yayınlıyor ilanlarını. Oradaki profilini mutlaka detaylı bir şekilde doldur, olabildiğince aktif ol ve evet iş ilanlarına da başvur. Hatta her iş ilanında sorumlu kişinin LinkedIn profili verilir. Başvurunu yaptıktan sonra kendisiyle iletişime geçerek CV'inde ya da profilinde olmayan ama o iş için faydalı olabilecek özelliklerini söyleyerek çoğu adayın önüne de geçebilirsin :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63464.16
ETH 3111.33
USDT 1.00
SBD 3.98