Yavrum Burası Sokak Değil Evin İçi!

in #steempress6 years ago (edited)

Slm arkadaşlar gecen gün bir olaya şahit oldum bir Anne ile çocuğu arasında geçen konuşmaya çocuk elinde çekirdek çıtlatıyordu evin salonunda çekirdek kabuklarını da yere atıyordu, Anne kızmaya başladı çocuğuna aynen şu cümleleri söyledi; yavrum burası sokak değil evin için.! Demesiyle şok oldum, dayanamadım konuya dahil oldum yani dışarıda olsa sokakta olsa istediği yere çöp at diyorsun annesine söyledim. Anne; yok öyle demek istemedim ama söylediğin buna çıkıyor ve seni çocuğunda öyle bilecek ve sen çocuğunu böyle yetiştir-iyon Bir Şehrin kaderini sadece yöneticilerin ufkuyla mı? değiştirir yada o bu tarz Annelerin ufkuyla mı

evin içi kirletme dışarıyı kirlet oysa ki her iki alanında bizler kullanıyoruz ha arada şu fark var evin içini, bizler temizliyoruz dışarıyı Şehrin yöneticileri bu nasıl bir bencilik oysaki; Toplumsal alanları herkesin hak'ı olduğu için böyle pervazsızca kullanılamaz, kirletilemez , maalesef böyle bir toplu yetiştiriyoruz ne yazık ki; aynı dünyayı paylaşıyoruz. temiz bir dünya için eğitim şart.

Bir resim karesi bu kadar net anlatmış olayı




Posted from my blog with SteemPress : https://neclatenekeci.000webhostapp.com/2018/07/evin-icini-sokak-mi-sandin

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63851.10
ETH 3059.36
USDT 1.00
SBD 3.85