Saç Kurutma Makinesi Değil, Mangal Yelpazesi

in #steempress6 years ago
Saçlarımı kurutmadan dışarı çıkmayacağım bir daha.
Yazıya giriş cümlesi olarak biraz sıkıcı bir cümle oldu ama olsun. Ne zaman başımı yıkadıktan sonra havaların da sıcak gitmesine aldanıp saçlarımı kurutmadan dışarı çıksam, mutlaka baş ağrısı yapıyor.

Bu baş ağrısı bende oluş şekli itibariyle, yani ıslak kalan saçlardan dolayı rüzgar alması sonucu başımın arka kısmında olan ağrı tansiyon belirtileri de göstermiş oluyor. Bu ağrı bazen o kadar dayanılmaz hal alıyor ki, başımı duvarlara vurmak istiyorum. Aynı anda tansiyonumu ölçtüğüm zaman ise mutlaka yukarı doğru fırlamış olduğunu farkediyorum.
Nasıl bir bağlantı kurmalıyım bilmiyorum. Tansiyon fırlamasının nedeni herkes gibi aşırı tuzlu yemek değil de, ıslak veya terliyken rüzgarda kalmak.
Hiç kendime yediremesem de, galiba tansiyon hastasıyım.
Ayrıca bir itiraf. Ben saç kurutma makinesi hiç sevmem, biraz üşengeçlik var desem de biraz da sevmediğim bir aleti kullanıp kendime zarar vermek istemiyorum. Ne kadar doğrudur bilmem ama zamanın birinde bir büyüğüm, saç kurutma makinesinin sadece saçları değil, beyindeki suyu da kuruttuğunu söylemişti.

O zamandan beridir, saç kurutma makinesine hep mesafeli durmuşumdur. Bu aleti alıp kullandığım tek iş ise bilgisayarın içindeki, tozları yok etmek ve tabi ki, fanların yetersiz kaldığı durumlarda, bilgisayarı soğutmak. Bilgisayarlarla içli dışlı olan benim gibi insanlar için bu makine hayati önem taşıyor. Yalnız tüm fanlı aletler gibi bu aletde çok fazla elektrik tükettiği için kullanırken ödeyeceğiniz faturayı aklınızdan çıkarmadan kullanmanız lazım.
Yoksa benim gibi sürprizle karşılaşıp 3 aylık elektrik gider kalemini 1 ayda kullanıp aile bütçesini sarsmayın. Eğer yanınızda küçük bir jeneratör bulundurursanız veya arabanın çakmağından alacağınız elektrikle çalıştırabileceğiniz bir saç kurutma makinesi ayarlayabilirseniz dağda, kırda, bayırda, denizde, gölde, ormanda canınızın çektiği her an mangal yapabilirsiniz. Yelpaze sallamayla uğraşmaya efor sarfetmeye gerek yok. Hadi bu küçük ipucunu bir yerlere not edin de, zamanı geldiğinde çok işinize yarayacağı için, kullanırsınız ve bana dua edersiniz.
Sort:  

DMCA Notification will be sent.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64777.26
ETH 3101.53
USDT 1.00
SBD 3.84